[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het! Maar laat dan iemand even op die toonbank springen en aangeven wat de situatie is dat René er niks aan kan doen! Nee nu moeten we alles via via horen en dat vind ik zo jammer. De klanten worden niet gehoord hier

Ja hier hadden wij het ook nog over idd, mja in hoeverre dat handig is is ook maar de vraag natuurlijk.
Dan gaat iedereen weg, word er helemaal niks meer geleverd en blijven hun leveringen ook maar binnenkomen.

Heb hier geen oplossing voor, voor vandaag is die er sowieso niet denk ik. Ga mensen ook geen advies geven wat ze wel of niet moeten doen. Enige wat ik hoop is dat de (rustdag) morgen optimaal benut word en de problemen maandag verholpen zijn.

Dat dit een hele klus voor ze word ben ik me zeer zeker van bewust. We gaan het meemaken

2,5u gewacht op m'n bestelling. Kreeg een natte doos, en er waren leveringsproblemen. Ik wil absoluut niet stoken, maar ik heb deze avond veel staan kletsen met meerdere freaks en iedereen was er wel over uit dat dit de laatste keer was dat we hier bestelden. Wat een zooitje. Geen goed woord voor over. Ook de mensen niet te woord staan en zéker niet compenseren. Dit was een aanfluiting.

Bij binnenkomst even verzocht te wachten op me eigen tijdsblok 20.30 tot 21.00
Zeer druk en chaotische sfeer in de tent
Bij aanmelden waren mij gekoppelde bestellingen al zoek . Dit was netjes opgelost door de dame achter de balie waardoor ik me VW eerder had dan menig ander die er al eerder stonden
SORRY medefreaks
Sommige artikelen waren er niet maar nette vervangers gekregen
Naar mijn idee ben ik wel goed geholpen ik was met een half uurtje met me VW buiten
Alleen me maat heb lang staan wachten op zn VW ( tot half 11 )
Tjaa samen uit samen thuis he

Sommige mensen namen hun geld terug wat ik wel kon begrijpen
Hoop dat de winkel zich nog kan herpakken voor de rest vd dagen want dit is zo zonde

Ik sta er "pas" 2 uur maar ben er al helemaal klaar mee. Stervenskoud, geen koffie, geen thee, geen mens die er een zinnig wordt over kan zeggen.

Niet best dit.Wat een chaos. 'geluk' gehad dat een groot deel van de bestelling niet geleverd kon worden, waardoor we eerder geholpen werden. Bij ontvangst van het vuurwerk aangegeven dat ik er samen toch nog even doorheen wilde lopen. Dit werd me niet in dank afgenomen, maar ben blij dat we dat wel gedaan hebben. Meerdere cakes en een compound waren niet ingepakt. Vond het sowieso gek dat er geen ruimte was waar de bestellingen even rustig gecontroleerd konden worden. Uiteindelijk vervangers gekregen, die hebben we maar geaccepteerd, zodat we konden gaan...

@bonzo Was gezellig je even te ontmoeten!

Rond die tijd was ik er waarsch wel, jammer dat ik jullie niet gezien/gesproken heb. Was gezellig babbelen met een aantal freaks. Zou niet weten wie het waren, dus mocht er iemand met me gesproken hebben. Rechts vooraan blauwe jas...

Was gezelliig maar na 3 uur vond ik het wel welletjes. Volgende keer onder andere omstandigheden:wink:

Rond die tijd was ik er waarsch wel, jammer dat ik jullie niet gezien/gesproken heb. Was gezellig babbelen met een aantal freaks. Zou niet weten wie het waren, dus mocht er iemand met me gesproken hebben. Rechts vooraan blauwe jas...

Was gezelliig maar na 3 uur vond ik het wel welletjes. Volgende keer onder andere omstandigheden:wink:

Ik was die dikke waarvoor gejuicht werd toen hij zijn bestelling kreeg ��

Na terugkomst was mijn bestelling wel klaar al waren de 2 cakeboxen weer naar achter verhuist. Het was inmiddels 22:15 dus dik 2 uur later. Ik denk dat men er inderdaad goed aan doet om wat duidelijker te communiceren wat er mis ging. En een realistische wachttijd melden. Ook al is dat misschien lastig. Mijn scream zit trouwens in een special #4 doos. Wordt dus een verrassing hoe hij gaat want er zit wel een stickertje met scream op geschreven... Met name ook benieuwd naar de tornado Wierbel van Funke.

Ook net weer thuis...19:30 binnen en 22:30 weer buiten.
Nog niet eerder meegemaakt hier, moet zeggen als er dan in het logistieke proces een aantal dingen fout gaan dan zit gelijk alles tegen.
Vrachtwagen met pech en mensen die in de ochtend niet hun bestelling komen ophalen of nieuwe medewerkers die ingewerkt moeten worden en zo nog een paar zaken...
In mijn geval stond ik te wachten op een kartonnetje Piromax Ti-salute blokjes en wat losse cakes.
Mijn order was al gepicked en mijn kartonnetje Piromax stond op de kar maar mijn losse cakes waren pleite terwijl ze al op de picklijst aangevinkt waren dat ze gepicked waren en klaar moesten staan.
Kans is dus zeer aannemelijk dat iemand anders er met mijn bestelling vandoor is gegaan.:angry:
Dit zijn dus zaken die extra tijd vergen om weer in orde te maken en terwijl iedereen de benen uit z'n kont loopt, komen er meer mensen hun bestelling ophalen.
Nog even met een paar vuurwerkliefhebbers staan praten, dat lange wachten schept toch een soort van verbroedering en ik merkte toch veel ongenoegen onder de aanwezigen. We maakten er maar een lolletje van als het licht weer eens uitviel en probeerden er maar het beste van te maken.
Uiteindelijk is toch alles weer in orde gemaakt en heb nog wat extra spul meegekregen, snap de teleurstelling van veel mensen maar ik snap ook dat als er dingen fout gaan er dan ook gelijk van alles fout gaat.
René en z'n team zullen toch nog eens moeten kijken hoe ze deze grote groep van mensen op een snellere manier kunnen gaan bedienen in de toekomst.
Wellicht een keer gaan praten met Vuurwerkstore Holten, hier hoorde ik veel mensen erg positief over praten m.b.t. de doorvoer.
Blijf het een leuke toko vinden en ben er volgend jaar gewoon weer bij :wink:

Ik denk dat ik uiteindelijk toch wel geluk heb gehad, zat binnen het uur weer achter stuur. Tijd was 8:30-9:00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan