[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan geen info over de Six Nations vinden, iemand anders info ? Ik ben namelijk gek op assortimenten :angel:

Ik kan geen info over de Six Nations vinden, iemand anders info ? Ik ben namelijk gek op assortimenten :angel:

Het zijn allemaal omlabelingen van de Vuurwerk Discount dus je moet even in die winkeliers collectie kijken hier op VuurwerkCrew!

Hallo Forumleden!

De artikelen die nu in de categorie "Toegevoegd Juni 2019" staan zijn artikelen die in samenwerking met Rubro op de markt worden gebracht. Deze artikelen zullen dus bij weinig winkeliers in de bunker liggen.
De Six Nations zijn vergelijkbare potten als de MEGA 6 star assorted (beste nieuwkomer 2018). Het verschil is dat deze potten beschikken over 30 schoten ipv 20 schoten die de mega 6 had. De kruitinhoud van deze potten betreft 423.5 gram per pot.
We verwachten binnenkort enkele video's beschikbaar te krijgen van enkele van deze nieuwe artikelen.

Groeten,
De Driesprong Zoetermeer

Het zijn allemaal omlabelingen van de Vuurwerk Discount dus je moet even in die winkeliers collectie kijken hier op VuurwerkCrew!

Daar kan ik slechts twee 30 schots cakes vinden, waar van er 1 een waaier is, dus die valt sowieso al af ?

He Torr,

Die potten zijn het inderdaad niet. Wel zijn er van enkele andere producten video's te vinden op vuurwerkdiscount. Bijvoorbeeld van de 400 shots en 600 shots box.
We hopen de video van de six nations zsm te ontvangen.

Ligt het aan mij of is de website plat?

16:29 doet het nog steeds niet bij mij

Laatst bewerkt:
Site doet het en sta op het punt om mijn bestelling te plaatsen. Maar ik kan van alle artikelen 999+ stuks bestellen dn geeft aan op voorraad te zijn (999+ junks bv.)
Hebben jullie de producten op voorraad die besteld worden? Ik wil niet lange afstanden afleggen en voor een verassing komen staan

De six nations potten zijn momenteel onderweg naar Nederland. In China hebben ze de productie kwaliteit helaas niet geschoten voor vertrek. Zodra deze in Nederland arriveren gaan we ze schieten. De video's voor de 400 en 600 shots compound worden overigens deze week op de site geupload. Wat betreft de site vinden er momenteel inderdaad geregeld updates plaats. Dit jaar nog zullen er wat wijzigingen qua vormgeving en functionaliteiten in de shop plaatsvinden.
De voorraad van artikelen zijn in principe up to date. De items die kritiek zijn staat de voorraad juist van in. Zo zijn er bv van de angry red hornet er nog 4 te bestellen. Wanneer de Junk uitverkocht is gaan we gewoon over op de 2019 productie welke voldoende gereserveerd is bij vuurwerkmania. De artikelen kunnen we dus allemaal gewoon uitleveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan