[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 Elements

Van €199,00 Voor €100,- !!!!

920_Rubro_Event_6_Elements_new_2012_groot.gif

Van €199,00 Voor €100,- !!!!

http://vuurwerkoutletvierhuizen.nl/artikel/6-elements-box

Ik denk dat Groningen al aardig wat sales is misgelopen met zo'n late openening van de webshop. Ik was van plan weer in Leeuwarden en Groningen te bestellen maar omdat Franeker eerder open is gegaan ga ik daar nu verder bestellen.

Ik denk dat Groningen al aardig wat sales is misgelopen met zo'n late openening van de webshop. Ik was van plan weer in Leeuwarden en Groningen te bestellen maar omdat Franeker eerder open is gegaan ga ik daar nu verder bestellen.

Zal het even uitleggen waarom Groningen nog niet online is:
Begin dit jaar zijn we overgegaan naar een nieuw computer systeem, daar kunnen we straks makkelijker de orders mee verwerken en hebben we ook gelijk een kassa systeem)
Op dit moment zijn we bezig om een vestiging erbij te openen (later meer hierover).

Maar nu het goede nieuws:
Groningen zal over twee week weer online komen met geweldige actie"s
We hebben alweer hele mooie producten kunnen kopen:)

Heb ik nog een vraag aan jullie!
Moeten we in Groningen ook gelijk met een mystery actie komen?
Zo ja, met cakes of een box??

Blijft leuk die mystery acties. Misschien een paar cakes samen stellen en als pakket aanbieden.

De nieuwe website maar eerst online met de verschillende producten.
Later op in het jaar maar de bekende mysterie-acties.

Zal het even uitleggen waarom Groningen nog niet online is:
Begin dit jaar zijn we overgegaan naar een nieuw computer systeem, daar kunnen we straks makkelijker de orders mee verwerken en hebben we ook gelijk een kassa systeem)
Op dit moment zijn we bezig om een vestiging erbij te openen (later meer hierover).

Maar nu het goede nieuws:
Groningen zal over twee week weer online komen met geweldige actie"s
We hebben alweer hele mooie producten kunnen kopen:)

Dat is goed nieuws, dan is het net Payday geweest!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan