FREAK-ACTIE vuurwerkOrthen 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo beste mensen.
Ik heb zojuist de aanvulling voor de freaksite door gemaild.
Deze proberen we het weekend geplaatst te hebben zodat jullie je kunnen uitleven op de site.
Er zijn wel wet huishoudelijke regels geimplementeerd om het allemaal wat ordenlijker te houden voor ons maar ook voor jullie(http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/korting.asp)

gr
VuurwerkOrthen

Zoals men mischien al gezien heeft begint de freaksite te vorderen.
Echter door een bug in het systeen en een probleem bij het laden van de afbeeldingen zal het naar alle waarschijnlijkheid maandag avond worden.
Morgen gaan we verder met de schoonheids foutjes eraf halen en wat teksten etc aanpassen en zo ook het systeem die de korting omrekend.

Wat betreft Pangu.
De filmpjes ervan zijn helaas ook verlaat.
Wij wachten dus even met het aanvullen tot deze er zijn.
Dij gaan er zelf van uit dat het prima zal zijn maar hebben liever wat zekerheid.
Voor de mensen die het volle vertrouwen erin hebben kunnen wel al aanvraag plaatsen voor VE

Hopelijk kunnen jullie dit geduld nog even opbrengen.
Wij doen ons uiterste best om het z.s.m. klaar te hebben.

gr
VuurwerkOrthen.

Hoe zit het met de producten van de andere importeurs (Wolff, Rubro, enz.) ik neem aan dat daar ook nog niet alles van in staat?

Telt de VIP lijn mee voor de freakactie?

Deze telt niet mee in de freakactie.
Ik heb al opdracht gegeven deze in de lijst erbij te zetten met producten waar een lock op zit.
Ik zal deze hier nogmaals plaatsen.
Rubro
Showboxen.
Buurt ass.

Royal
Showboxen.
China by Night.

V.I.P.Fireworks
Alle cakes.

gr
VuurwerkOrthen

Ja dat begrijp ik ook nog wel. Alleen het is wel een box en afgelopen week gaf die bij de boxen van Rubro ook de korting aan. Vandaar dat ik even navraag of dit klopt, of dat er misschien nog een foutje in zit

Deze moeten nog gelockt worden.
De locks moeten door de webmaster op de producten worden gezet en deze heeft niet direct de tijd.
Houd er dus rekening mee dat er op diverse producten een vaste prijs zit.

gr
VuurwerkOrthen

Pyromaniac, dat hebben jullie ook duidelijk aangegeven vind ik hoor.

Op de site staat bij spelregels een mooi lijstje met producten die uitgesloten zijn van korting en daar vallen ook de big momma en king cobra onder.

Dus voor degenen die goed lezen moet dit allemaal geen probleem zijn

De prijzen in de webshop zijn bindend, aangezien deze realistisch zijn. Als een klant nu de Big Momma met 35% korting bestelt, staat hij juridisch in zijn recht en is Orthen wettelijk verplicht om het pakket uit te leveren met deze 35% korting.

De prijzen in de webshop zijn bindend, aangezien deze realistisch zijn. Als een klant nu de Big Momma met 35% korting bestelt, staat hij juridisch in zijn recht en is Orthen wettelijk verplicht om het pakket uit te leveren met deze 35% korting.

Beste Dark.
Niet om het één of ander.
Maar ik begin er nu toch wel een beetje moe van te worden.
Ik krijg het idee dat je wilt dat winkels stoppen met dit soort actie's.
Want het enige wat ik van je hoor is recht dit,plicht dat regel zo etc etc.
Begin een vuurwerk winkel en maak zulke actie's als wij of andere collega winkels hebben en dan even kijken of jij dit soort opmerkingen na al dit extra werk op prijs steld.
Iedereen die ons kent weet hoe wij dingen regelen en dit nagenoeg altijd met positief resultaat.
Wij weten en kennen onze rechten en plichten en ook die van onze klanten en respecteren deze ook.

Zo,ik heb nu mijn zegje gedaan en ben altijd wel in voor een discusie Mits dit ook echt noodzakelijk is.

gr

Nou als jij dat vind stopt hij toch lekker met deze actie zodat jij ten alle tijde in je recht staat en kan je lekker alles inkopen op adviesprijs,weet je zeker dat je rechtspositie gewaarborgd is.

Ik zeg gewoon wat ik er van vind: ik vind dat je loopt te zeiken en het zo loopt te ver*****n voor iedereen !! (MET ALLE RESPECT NAAR JOU ALS PERSOON)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan