[Freak Actie 2025] Vuurwerk Huizen

Oeps, toch nog weer een bestelling geplaatst vanwege toch wel een paar heel aantrekkelijke aanbiedingen!

Een Midnight Special, een Ignition Blast en een Barnaby Bomb.

Van die laatste werkt het filmpje niet op de site van Vuurwerk Huizen (EDIT: er was nog geen topic van, maar nu wel: Barnaby Bomb ), maar ik vond net wel een productvideo op youtube:

Ondanks de 20mm is het best een mooi blokje met een aantal mooie kleuren zo te zien (in ieder geval geel en oranje). Wat mij betreft niks mis mee voor € 25,- als hij ook zo presteert!

Laatst bewerkt:
Weer terug na een vroeg ochtendje Huizen. Ook hier rustiger dan verwacht. Ff gezellig staan babbelen met Patrick maar de bestelling kwam al snel over de balie.

Dank weer Patrick en team voor de mooie acties en de soepele logistiek! Ze verwachtten nog flinke drukte bij de losse verkoop, succes daarmee!

De kleinste bestelling in de Freak ever. Maar vindt het gewoon altijd leuk om even bij Patrick langs te gaan. Deze man heeft het kruit door zijn aderen stromen. Een echte liefhebber en mijn ervaring is dat hij altijd in mogelijkheden denkt.

Nog even staan praten over wat de donkere wolk voor inpakt heeft op hem als mens, liefhebber en ondernemer. Zet mijn pijn wel weer in perspectief.

Het was overigens extreem rustig even 6 uur. Dus mijn order had ik voordat ik kon knipperen met mijn ogen. Patrick en team, dank voor de service. Ook voor jullie een hele mooie jaarwisseling. En (hoop) tot volgend jaar.

Vanavond m'n bestelling opgehaald. Er gingen mooie freakbestellingen over de toonbank. Voor mij iets minder sjouwen dan voorgaande jaren maar het paste toch niet allemaal in de kofferbak.😊 Alles was weer netjes geregeld en compleet. Bedankt Patrick & team voor alle jaren goede service en vriendelijkheid! Nog goede verkoopdagen en jaarwisseling gewenst!

Vanmorgen mijn bestelling opgehaald. Ging weer als vanouds. Voordat ik mijn bakkie koffie in de hand had, lagen mijn bestellingen al klaar. Team Huizen, Patrick, bedankt voor de afgelopen jaren en de super service!!! Fijne jaarwisseling en we zien elkaar zeker nog.

Ook ik heb mijn bestelling mogen ophalen vanochtend. Hier ooit, blijkbaar 12 jaar terug (2013) mijn eerste freak bestelling geplaatst. Nooit problemen gehad hier, alles wordt altijd netjes afgehandeld. Het deed stiekem toch wel een beetje pijn om mijn laatste bestelling 'ooit' hier op te halen. Patrick & team hartstikke bedankt voor alle jaren!

Ook ik heb mijn bestelling mogen ophalen vanochtend. Hier ooit, blijkbaar 12 jaar terug (2013) mijn eerste freak bestelling geplaatst. Nooit problemen gehad hier, alles wordt altijd netjes afgehandeld. Het deed stiekem toch wel een beetje pijn om mijn laatste bestelling 'ooit' hier op te halen. Patrick & team hartstikke bedankt voor alle jaren!
Was jij die gast waar ik de opmerking naar maakte hangt er vanaf hoeveel bonnen je hebt?

Bij mij ging ook alles weer supervlot. Leuk even om Patrick en senior gesproken te hebben. Fijne jaarwisseling en hopelijk tot volgend jaar!

Vandaag fantastisch geholpen en gezwicht voor de gracefull in de losse verkoop. Bestelling was erg snel bij elkaar geraapt, maar Firestarter was nog niet binnen, later tijdstip afgesproken en verrekt draai ik net de snelweg op, krijg ik een belletje dat die binnen is! Dus weer teruggereden.

Dank team Huizen 💪🏼

Ook hier even mijn complimenten uitspreken voor deze handelaar… ik kom er al meerdere jaren en altijd alles compleet en geen wachtrij op het tijdsblok dat ik altijd kies 6:00-7:00.
Ook dit jaar weer goede snelle service. Ik had op kerstavond (24-12) een mailgestuurd of ik toch 3 producten mocht omruilen voor 2 andere producten. Zaterdagochtend om 6:45 een bevestiging dat dit goed was, samen met een nieuwe afhaalbon :handsup:

Hopelijk kunnen we in 2026 weer hier bestellen, dan kom ik zeker weer.

Back
Bovenaan