[Freak Actie 2025] Vuurwerk Huizen

Hoi Patrick voeg jij orders samen? Heb bestelling staan op 30 e om 6 uur maar die kan ik niet kiezen? Geen zin om 2 keer te rijden

Wij hebben uiteraard ook het nieuws meegekregen van het kooi verbod, wij hadden gelukkig niet al te veel liggen in kooi.
Deze week zullen wij zelf in kaart brengen wat er verkocht is etc en hoe we dit gaan afhandelen.

Ik zal iedereen die besteld heeft per mail benaderen, dus ons mailen hoeft niet!

Daarnaast las ik ook wat onrust omtrent die Cairo Crackling, wij krijgen deze helaas niet binnen in de aantallen die we besteld hebben.
Maar ik kan alles uitleveren wat er besteld is!

Wij hebben uiteraard ook het nieuws meegekregen van het kooi verbod, wij hadden gelukkig niet al te veel liggen in kooi.
Deze week zullen wij zelf in kaart brengen wat er verkocht is etc en hoe we dit gaan afhandelen.

Ik zal iedereen die besteld heeft per mail benaderen, dus ons mailen hoeft niet!

Daarnaast las ik ook wat onrust omtrent die Cairo Crackling, wij krijgen deze helaas niet binnen in de aantallen die we besteld hebben.
Maar ik kan alles uitleveren wat er besteld is!

Ik heb als het goed is vanmiddag iedereen die een kooi product besteld had een mail gestuurd voor een passende oplossing.

Graag voor wie hem heeft gehad zsm reactie hierop aub aangezien er nog een hoop administratieve rompslomp bij komt kijken ;)

Mocht je geen mail hebben gehad en wel denkt een kooi item besteld te hebben, stuur dan even een mailtje naar [email protected]

Back
Bovenaan