Freak actie 2023 Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh, maar nu wordt de willow mayhem vervangen door de willow mayhem? Heeft dat te maken met verschillende batch dan?

Huh, maar nu wordt de willow mayhem vervangen door de willow mayhem? Heeft dat te maken met verschillende batch dan?

Dat kan idd met batches te maken hebben inderdaad, als batch 1 gekeurd is en wordt afgekeurd kan batch 2 wel verkocht worden bijvoorbeeld

Nu snap ik er helemaal niks meer van... Ik kreeg bericht dat de Crown bomber te laat geleverd zou zijn dus heb daar een vervanger voor gekregen. Nu wordt de Crown bomber geleverd als vervanger voor de platinum sensation. Schiet mij maar lek

Nu snap ik er helemaal niks meer van... Ik kreeg bericht dat de Crown bomber te laat geleverd zou zijn dus heb daar een vervanger voor gekregen. Nu wordt de Crown bomber geleverd als vervanger voor de platinum sensation. Schiet mij maar lek

Dan heeft Broekhof ook een beetje geluk dat dit artikelen toch op tijd komt ;)
Ik heb hem op papier als vervanger bevestigd gekregen

Wij hebben de laatste dagen vrij veel bestellingen van lefhebbers die een plekje hebben in de freaktijden.
En met de opmerking erbij toe voegen aan mij andere afhaaltijd.

Dit is helaas niet altijd mogelijk ivm beschikbare voorraad op het betreffende eerste afhaalblok.

Wil je nog een toevoeging doen, eerst graag even per mail overleg voor je de bestelling plaatst aub om teleurstelling te voorkomen!

Gisterochtend nog een laatste bestelling geplaatst. Volgens de website kon dit samen met de afhaaltijd van de eerdere bestelling, dikke prima dus. Tot de 29e! :bye:

De reactie op tijd op mails/pm etc zal de komende week langer zijn dan normaal aangezien wij nu volle bak in alle voorbereidingen zitten.
Dagelijks leveringen die komen, showroom opbouwen en ook nog mijn normale toko te draaien.

Wij hebben helaas vernomen van Wolff dat de Pyro Bliss is afgekeurd, wij zullen deze vervangen door de State of Alert van Wolff.

Mocht je dit niet willen, laat het dan voor het weekend per mail even weten zodat we kunnen hoe we dit kunnen oplossen

Helaas hebben wij zojuist gehoord van Magnum dat de Big Box helaas ook is afgekeurd.
Wij zijn met Magnum aan het kijken hoe we dit op een zo goed mogelijke manier kunnen oplossen.
Zodra ik meer duidelijkheid hierover heb meld ik dat hier, svp wacht dat bericht af aub

Wij hebben nog een aantal artikelen last-minute toegevoegd aan ons assortiment, gaat om de Evo Bomber, Dragon Box ( beide nieuwe Batch ), Mad Max (nieuwe batch Pangu ) en de Outlet Air Damage!

Eventueel zijn deze omdat ze nu allemaal op voorraad zijn toe te voegen aan een bestaande order.
Je kunt de order dus via de site plaatsen en dan even bij de opmerkingen zetten wat je oorspronkelijke afhaaltijd is zodat ik hem kan aanpassen

Helaas hebben wij zojuist gehoord van Magnum dat de Big Box helaas ook is afgekeurd.
Wij zijn met Magnum aan het kijken hoe we dit op een zo goed mogelijke manier kunnen oplossen.
Zodra ik meer duidelijkheid hierover heb meld ik dat hier, svp wacht dat bericht af aub

Helaas heeft Broekhoff niet genoeg Big Boosters om alle verkochte Temptation Willow/Big Boxen te vervangen.
Hierdoor kan ik ook niet iedereen een op een de box vervangen, bij de bestellingen welke dat niet lukt heb ik zojuist de bestellers een mail verstuurd met mogelijkheden.

Heb je geen mail gehad dan krijg je zoals het nu staat een big booster geleverd voor je besteld big box/temptation willow.

Wij hebben nog beperkt beschikbaar de Ultimate Chry gekregen.

LET OP!! Ik kan geen orders meer aanpassen naar een andere afhaaltijd, dus wanneer je reeds besteld hebt in een afhaalblok wat niet meer op de site beschikbaar is, kan ik dat niet nog aanpassen voor je!

Voor die liefhebbers die zo komen, denk aub aan onze buren ;)

En we hebben nog Ultimate chy’s, air damages en ik heb gisteren avond nog Double Defense bij broekhoff meegenomen :)

Voor die liefhebbers die zo komen, denk aub aan onze buren ;)

En we hebben nog Ultimate chy’s, air damages en ik heb gisteren avond nog Double Defense bij broekhoff meegenomen :)

Bestelling weer binnen, bedankt weer Patrick en team! Ook meteen nog even een air damage meegenomen :wink:

Bestelling weer compleet binnen. Bedankt voor de goede zorgen Patrick, Bassie en de rest van het team!
Wel een paar dingetjes dit jaar, Coconut Strobe als vervanger Blade Runner...nee natuurlijk niet, goed genoeg opgelost met een Disturbed cake. En voor het eerst sinds jaren ontbrak een item, de Final Arcade, maar die werd ook uit de bunker gevist. Wel fijn dat we niet hebben hoeven wachten dit jaar! Goede komende verkoopdagen en een mooie jaarwisseling gewenst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan