[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flower Crackling Willow Karton!!

Van €230,00 Voor €90,00
(Karton bevat 4 cakes)

5030-Flower-Crackling-Willow-480x480.jpg

1 karton (4 stuks): 35 schots cake met gouden harde knetter regen met harde knaleffecten.

Van €230,00 Voor €90,00
(Karton bevat 4 cakes)

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/flower-crackling-willow/

Hey, ik heb afgelopen weekend een bestelling gedaan maar ik zie zo niet waar ik terug kan vinden wat ik precies heb besteld. Hoe kan ik dit zien zodat ik het ook lijstje mee kan nemen als ik het afhaal?

De komende tijd komen de demo's er weer aan! :)

Hebben jullie straks een gaaf nieuwe product gezien van de importeurs die wij voeren!? Schroom niet en meldt dit even aan ons! :) Kunnen wij kijken of we dit in ons assortiment kunnen opnemen! :wink:

Heb het volgende eergisteren trouwens ook nog besteld met een vriend:

- 1 Caferatta 100.000 klapper
- 1 pakje Thunder Shock
- 1 pakje Tolle Lola
- 1 pakje Fountain Parade
- 1 pakje Ultimate Shot

Er is alleen iets niet helemaal goed gegaan want we hebben geen bevestigingsmail ontvangen maar na even gebeld te hebben hierover met Vuurwerkland Outlet zou dit geen probleem moeten zijn :D

Super prijzen, afgelopen nacht big 19 en buurt assortiment besteld! :D
Denk dat er nog wel kleine bestellingen bij komen met zulke prijzen!

Echt jammer dat de producten wat ik het liefste zou willen allemaal zijn uitverkocht.
Had voor deze deals rustig een uitzondering willen maken, en in totaal 7 uur willen rijden.

Volgend jaar beter hoop ik...

Dit soort zaken mis ik toch echt wel bij ons in de regio, en om vanuit limburg helemaal naar groningen te rijden.....Mmmm dan moet de prijs al dermate interessant zijn, en de bestelling zooo groot.
Toch jammer, zitten zeer leuke producten tussen, en natuurlijk de beste reeds uitverkocht.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad jammer jakhal dat we in deze regio zoiets niet hebben.
denk dat er van de freaks uit toch wel veel animo is voor zoiets in het zuiden des land.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan