Freak-actie 2013 Vuurwerkland Outlet Groningen tot 70% Korting!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is je ook verteld welke? Of een heel andere die nog niet in de collectie zat?

De nieuwe Top Level (1) is een hele nieuwe cake in vergelijking met de cakes die ze vorig jaar nog hadden. Zie hier de video van Cafferata zelf.

http://player.vimeo.com/video/55636263?color=ff0179&autoplay=1

Mixed effects, erg mooi moet ik zeggen. In de vorige versie had elke cake z'n eigen effect. Toen had TL 1 nog het effect dat je op het wikkel ziet.

Gezien het met een mijn begint en bij Luc op de site staat dat er 500 gram inzit, is deze wellicht ook geüpgrade naar meer dan 15 gram per schot.

Nieuwe versie lijkt me oude is vorig jaar overal al uitverkocht. En aangezien ze dit jaar pas verkopen krijgen ze dus nieuwe versie.

Nieuwe versie lijkt me oude is vorig jaar overal al uitverkocht. En aangezien ze dit jaar pas verkopen krijgen ze dus nieuwe versie.
maar nog altijd de hamvraag of de nieuwe versie net als de oude versie knalt...heb nog steeds geen definitief eensluidend antwoord gekregen, enkel elkaar tegensprekende antwoorden. Als het goed is krijg ik trouwens komende week er meer duidelijkheid over.

Nieuwe versie komt van wat ik begreep 2e week December pas binnen! Dus je weet het pas als je het aansteekt 31 dec!

Laten we ontopic gaan over de freakactie! :wink: over de salute 1 kunnen we discussiëren in het daarvoor bedoelde topic :wink:

Vanaf 1 december loopt de freakactie af en gaan de prijzen stijgen. Na 1 december is er nog één kans om van de kortingen gebruik te maken:

Opendag

Zaterdag 7 december zal de winkel vanaf 12:00 geopend zijn. Het is dan mogelijk om in de gezellig ingerichte winkel, onder het genot van een drankje en met de adviezen van ons rustig nog een bestelling te doen tegen de prijzen die tot 1 december gelden op de website!!

Aanmelden doe je door een PM te sturen naar Nitraat12

outlet.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een vraag.
Heb 22 november een bestelling gedaan en betaald, maar nog geen mail terug gehad over de bestelling.
Komt dit een aantal dagen later? wie kan mij dit vertellen?

Even een vraag.
Heb 22 november een bestelling gedaan en betaald, maar nog geen mail terug gehad over de bestelling.
Komt dit een aantal dagen later? wie kan mij dit vertellen?
Normaal gesproken krijg je na je bestelling een E-mail. (ik in ieder geval wel)

Wegens succes hebben wij besloten om de freak voorverkoop actie te verlengen tot 7 december!!!
Dus WEES ERBIJ NU HET NOG KAN!

7 december zijn we geopend van 12 tot 19 uur, jullie zijn van harte welkom om onze nieuwe winkel te komen bekijken en gebruik te maken van de voordelige prijzen!

Morgen (zaterdag 7 december) is onze winkel voor het eerst geopend van 12 tot 19 uur!
Dus kom een kijkje nemen in onze nieuwe shop en achter de schermen.

Morgen is ook de laatste dag dat de extra lage voorverkoopprijzen geldig zijn, dus profiteer ervan nu het nog kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan