Freak-actie 2012-2013: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat rinze zegt zit inderdaad wel wat in! Als wij over de normale prijs van €25 de volle freakactie zouden krijgen van 30% zouden we beter uitzijn dan de aanbieding van €20. Echter begrijp ik dan ookwel dat ze dan moeilijkheden krijgen met minimum aanbiedingsprijzen en hun winst natuurlijk

Is het toevallig bekend of de Pulse Driver van de Rubro Gold Selection nog in het assortiment van Huisman wordt opgenomen?

Is het toevallig bekend of de Pulse Driver van de Rubro Gold Selection nog in het assortiment van Huisman wordt opgenomen?

Heb het even voor je nagevraagd en in principe staat het hele Rubro-assortiment van Huisman nu online. Dus het antwoord is in principe nee, behalve als je een heel karton wil hebben of kunt delen met iemand.

Ook even een korte update rondom de Freak-actie want de laatste weken hiervan breken zo langzaam maar zeker aan.

Inmiddels staan alle producten online. Het zou kunnen dat de importeurs nog met enkele nieuwe producten gaan komen, die worden dan alsnog toegevoegd. Van veel producten staan de nieuwe filmpjes inmiddels ook online, alleen van ZENA mist nog aardig wat maar die zijn daar druk mee bezig.

De nieuwe Weekaanbiedingen zijn ook geplaatst, met weer een paar strakke prijzen, maar dat betekent ook dat de oude na vandaag niet meer beschikbaar zijn. Wil je de Rubro Delicious Thunder nog even meepakken voor die aanbiedingsprijs wees er dan nog even snel bij! Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen. Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

De nieuwe Weekaanbiedingen zijn ook geplaatst, met weer een paar strakke prijzen, maar dat betekent ook dat de oude na vandaag niet meer beschikbaar zijn. Wil je de Rubro Delicious Thunder nog even meepakken voor die aanbiedingsprijs wees er dan nog even snel bij!

Heb toch nog even op het laatste moment de hypnotised en delicious thunder meegepakt voor een mooi prijsje!

Dankzij een melding van een mede-Freak vannacht is gebleken dat er afgelopen nacht en in de vroege ochtend kennelijk een iDeal-storing was op de website van Huisman Vuurwerk waardoor er niet afgerekend kon worden. Eerder vandaag bleek dat de iDeal-functionaliteit wel weer werkte en er dus weer gewoon besteld en afgerekend kan worden. We zijn in ieder geval weer van harte welkom op http://www.huismanvuurwerk.nl en mocht jij ook last hebben gehad van deze storing dan biedt Huisman bij deze ook jou natuurlijk de welgemeende excuses aan!

Vanaf nu beschikbaar: de nieuwe Lesli 25gr. per shot cakes Dark Night en The Duke of Crown uit de Royal Class lijn, uiteraard met Freak-korting! Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/lesli-vuurwerk/royal-class

Verder zijn de nieuwe Weekaanbiedingen en de laatste Immortal Gold's in de verkoop gegaan waarbij zoals bekend voor beiden geldt dat hier de Freak-actie niet op van toepassing is.

Hopelijk komen er nog wat producten bij in deze weekaanbieding, want word er dit keer niet warm van! Aan de andere kant wel goed voor de portemonnee natuurlijk.

Net denk ik mijn laatste grote bestelling gedaan. Je weet maar nooit want als er weer nieuwe weekaanbiedingen komen dan kan ik me misschien wel weer niet inhouden.....

Huisman vuurwerk bedankt voor jullie top freak actie en tot de 28e!!!

Ik heb inmiddels een sneakpreview gehad van de nieuwe Rubro- en Lesli-folders van Huisman Vuurwerk, om je vingers bij af te likken!! En dan komt die van ZENA nog met wederom voldoende appetijtelijke dames... :D

Vandaag is er weer een Nieuwsbrief van Huisman Vuurwerk verschenen, een greep uit de berichten:

Einde Freak-actie in zicht
We kunnen je er niet vaak genoeg op wijzen want helaas komt het einde van de Freak-actie in zicht. De laatste kans om met jouw Verlanglijstje te profiteren van deze mooie actie komt dan ook rap dichterbij. Profiteer nu het nog kan en vooral nu bijna alles nog voldoende voorradig is!!

Meerdere bestellingen
Ben jij één van de bestellers met meerdere bestellingen, dan nemen we begin december contact met je op om goed en duidelijk met elkaar af te spreken wanneer je jouw bestellingen op komt halen. Wij zorgen er dan voor dat alles tegelijkertijd voor je klaarstaat!

Status "In behandeling"
We krijgen behoorlijk veel vragen over geplaatste bestellingen en dan vooral over de status "In behandeling". Om iedereen die besteld heeft gerust te stellen: als jij jouw bestel- en afhaalbon per mail hebt gekregen bij het plaatsen en betalen van jouw bestelling, is alles prima in orde! Deze status, die je ook terugvindt als je op de website naar jouw bestellingen kijkt, geeft alleen maar aan dat er een bestelling heeft plaatsgevonden, dat deze betaald is, maar nog niet is uitgeleverd. Logisch, want dat doen we natuurlijk pas op 28, 29 en 31-12 a.s. Maak je dus vooral geen zorgen, alles is prima in orde!

Weekaanbiedingen
Ook de Weekaanbiedingen lopen langzaam maar zeker op hun einde. De komende weken zullen we de toppers van de afgelopen maanden nog een keer voorbij laten komen zodat je alsnog, of nogmaals, kan profiteren van de belachelijk lage prijzen. En natuurlijk zullen we er ook weer een paar nieuwe bij zetten. Vanaf morgen komen de nieuwe Weekaanbiedingen weer online. Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

Verbouwing en Vuurwerk Store
Ook de Verbouwing loopt lekker door. Zoals het er nu naar uitziet zal de spiksplinternieuwe Vuurwerk Store de laatste week van november haar deuren openen en is iedereen uiteraard van harte welkom om een kijkje te komen nemen! Voor de laatste Verbouwingsupdate kijk je hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/verbouwing

Graag weer tot gauw op onze website of vanaf eind november in de nieuwe Vuurwerk Store!

Met vriendelijke groet,

Huisman Vuurwerk Team

Kan niet wachten op de nieuwe Store en natuurlijk de folders!!

De nieuwe Weekaanbiedingen staan weer online!! Omdat de actieweken langzaam maar zeker op hun einde lopen, zijn sommige toppertjes op herhaling zodat je alsnog de kans krijgt om ze tegen deze strakke prijzen te scoren. Maar natuurlijk staan er ook weer een paar nieuwe bij! De Weekaanbiedingen van afgelopen week blijven als extra service nog t/m morgenavond staan.

Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen.

Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

De nieuwe Weekaanbiedingen staan weer online, met weer een paar echte prijsknallers!!

Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen. De "oude" Weekaanbiedingen blijven nog weer even een dagje staan tot morgenavond.

Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

Let op: de laatste volle week van de Freak-actie en Weekaanbiedingen is nu aangebroken! Profiteer nu het nog kan!!

Ik zou graag deze cake 1x wille bestellen, maar kan nog all1 als optie 31 dec kiezen, als afhaaldatum, ik heb al 3 andere bestellingen geplaatst die ik op 28 dec kan ophalen, valt er misschien wat te regelen? zodat ik tegelijk met 1 van die bestellingen het kom ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan