Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mattenfreak zei:Leuke info man.
Die prijzen die je ziet, moet je dat zien als €39,80 ofzo? Die Fransen snappen het niet helemaal denk.En die shellkitjes van 2", hoe duur zijn die dan?
Mattenfreak zei:Leuke info man.
Die prijzen die je ziet, moet je dat zien als €39,80 ofzo? Die Fransen snappen het niet helemaal denk.En die shellkitjes van 2", hoe duur zijn die dan?
PatjuH zei:In het centrum van Bourg en Bresse zit vlakbij het marktplein een vuurwerkwinkel. de zaak ligt in een zijstraatje(ff zoeke zo gevonde)
er hangt buite een bord met Feu D'Artifice.
de eerste keer dat ik daar was samen met vriend voor 120 euro gekocht(en we kregen een pakje le tigre bison 1 gratis)
de 2e keer had ik m'n camera bij me, maar was de zaak dicht![]()
ik heb toen maar wat foto's gemaakt door het raam heen.
ze hadden er heel erg veel potten staan. en een vitrine vol met klein spul als bisons, ratelbandjes, knetterballetjes etc.
ook hadden ze 2,3 en 5minuten blokken. het 5 minutenblok kostte dacht ik 360 euro.
ik heb er 2inch setjes gekocht zoals op de onderste foto(ik vond persoonlijk het effect wel erg klein voor een 2inch) en 2inch cylindrische shells. deze kostte 40 euro per 6+buis. dat waren spaanse shells met mooie heldere kleuren.
deze winkel is zeker een bezoekje waard.
tebannet zei:wie heeft nog foto's van frans vuurwerk? want avp zomer is offline!!
kijk eens aan wat een dingen hier. De TGB: Tres Grande Boum.JeKo zei:De middelgrote en de grootse die te krijgen zijn in Frankrijk.. (naar mijn weten):
![]()
Ik vind ze niet véél harder dan normale rotjes, het verschil hoor je wel maar is erg klein![]()
Jupilerfreak zei:leuk setje
zulke setjes zijn ideaal voor mensen die zich goed ingelezen hebben op de stof mortier/shells schieten en geen/weinig ervaring hebben.
net zoiets als god songs en thunderkings. nog steeds zeer gevaarlijk (net als veel ander vuurwerk uiteraard) maar leuk voor de beginnende freaks.
het is toch heel anders dan vuurpijlen he.
weet iemand wat dit gekost moet hebben?