Foto's & Video's Schorpioen. Incl 5 jaar promo

Update #8

Update #8

Update #8

Na de filmpjes van Lidu Big box gaan we nu weer veder met wat knal video's.

Sterren:
★ Leuk om te kijken maar niet bijzonder.
★★ Verrassend om te kijken.
★★★ Een echt Must-see video. (tip)

10.000 klapper overdag ★★★
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

CT 500 (Kerstboom) ★★★
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BSC (Supervlinders) ★★
+ YouTube Video

Knetterlint grondbloemen ★ (eigenlijk geen ster waardig maar blijft leuk)
+ YouTube Video

Romeinse kaarsen dag/avond ★ (Iedereen heeft wel een video van Romeinse kaarsen :P)
+ YouTube Video

:bye:

Geen echte update, maar wel een video met enkel foto materiaal. Dit ivm dat ik een PM kreeg van iemand die meer geïnteresseerd was naar me foto's. Dus bij deze een compilatie van enkele foto's die ik de afgelopen jaren heb geschoten! Plus een extra(tje) op het eind :P

Collectie foto's door de jaren heen (+ Extra) ★★★
+ YouTube Video

Heb nu nog 74 foto's die gedeeld gaan woorden. Misschien niet allemaal even interessant maar foto updates zijn altijd leuk.

Ik hoor wel wat jullie er van vonden!

Update #9

Update #9

Update #8

Even nog een laatste post voordat ik een tijdje (2 maanden) bijna niet tot niet op het forum te vinden ben wegens andere prioriteren (reizen :D)

3x3" Titanium Salute van Triplex ★★★ (los)
+ YouTube Video

Cruzer ★★ (leuk gratis potje)
+ YouTube Video

Nogmaals de promo via youtube.
+ YouTube Video

Siervuurwerk : http://www.youtube.com/playlist?list=PL42368424A6EF39E2&feature=view_all

Knalvuurwerk : http://www.youtube.com/playlist?list=PLEBFE56B8889B4104&feature=view_all

Overige : http://www.youtube.com/playlist?list=PLAED305C0BC9A5511&feature=view_all

:bye: tot over een tijd!

Update #10

Update #10

Update #10

Ik mag dan wel lekker in het buitenland zitten, maar toch deel ik weer een update met jullie. Geen geweldige update maar het is een update!

Herlat nitrate cake ★
+ YouTube Video

Red tail to red star ★★
+ YouTube Video

The imperial ★★
+ YouTube Video

Foto's uit de jonge jaren. (toen je blij was met 1 pakje Thunderking)

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

Vlinders
scaled.php

Day-after foto
scaled.php

Back
Bovenaan