Bastiaan91 VWC lid zondag om 20:45 #21 Oeff heb op advies iemand deze laten bestellen, vind hem nu toch wel wat magertjes.... Dat krijg ik weer te horen 1 januari haha
Oeff heb op advies iemand deze laten bestellen, vind hem nu toch wel wat magertjes.... Dat krijg ik weer te horen 1 januari haha
pyro2002 VWC lid zondag om 21:50 #22 Bastiaan91 zei: Oeff heb op advies iemand deze laten bestellen, vind hem nu toch wel wat magertjes.... Dat krijg ik weer te horen 1 januari haha Klik om te vergroten... Gewoon zeggen, kan die misschien de bestelling annuleren.
Bastiaan91 zei: Oeff heb op advies iemand deze laten bestellen, vind hem nu toch wel wat magertjes.... Dat krijg ik weer te horen 1 januari haha Klik om te vergroten... Gewoon zeggen, kan die misschien de bestelling annuleren.
Bastiaan91 VWC lid zondag om 22:26 #23 pyro2002 zei: Gewoon zeggen, kan die misschien de bestelling annuleren. Klik om te vergroten... Heb het al gezegd inderdaad, maar hij vond het wel best haha.
pyro2002 zei: Gewoon zeggen, kan die misschien de bestelling annuleren. Klik om te vergroten... Heb het al gezegd inderdaad, maar hij vond het wel best haha.