Fompert's laatste leipe O&N

Ik ben dat gezeik zo zat. Ik houd altijd met iedereen rekening. Ik herken en begrijp het gevoel heel goed. Ook ik heb met de gedachte gelopen van niet zo veel meer bestellen joh. Maar daar een tijdje over nagedacht te hebben had ik zo iets van krijg toch allemaal de kolere, ik bepaal zelf wel hoe of wat tot op zekere hoogte dan hoe ik Oud & Nieuw vier. Inmiddels bestaat mijn jaarlijkse collectie de laatste jaren uit een bescheiden muurtje. Mooie showtjes trouwens Fompert.

Ik ben dat gezeik zo zat. Ik houd altijd met iedereen rekening. Ik herken en begrijp het gevoel heel goed. Ook ik heb met de gedachte gelopen van niet zo veel meer bestellen joh. Maar daar een tijdje over nagedacht te hebben had ik zo iets van krijg toch allemaal de kolere, ik bepaal zelf wel hoe of wat tot op zekere hoogte dan hoe ik Oud & Nieuw vier. Inmiddels bestaat mijn jaarlijkse collectie de laatste jaren uit een bescheiden muurtje. Mooie showtjes trouwens Fompert.
Thanks! Dat is ook hoe ik het nu probeer te doen. Niet meer als een dolle bestellen, maar een stukkie minder, maar dan wel 1 of 2 leuke showtjes in elkaar draaien. Dat bevalt me prima (en de buren ook trouwens).

De laatste keer deel 3. Het showtje was wel iets bescheidener dit keer, maar ik was erg blij met de uitwerking. Overigens oldskool doorgelont met alleen hier en daar een extra stukje visco om afstanden te overbruggen.

Ik heb de show direct om 18.00 geschoten, zonder publiek erbij, waardoor ik het lekker rustig kon voorbereiden met hulp van mijn stookmaat. Het was ook erg lekker om dit direct achter de rug de hebben, zodat ik daarna in alle rust de rest van mijn collectie kon wegschieten, zonder stress voor het showtje te hebben.

Schietlijst:

Pyrostar Big Bang! 2x
Luypaers Barbary Lion
Luypaers Mexican Bobcat 2x (gespiegeld)
Luypaers African Cheetah 2x
Lesli Blue Lion King + meelopend in V:
- Evolution Visions of Ecstacy cake 4 2x
- Evolution Visions of Ecstacy cake 6 2x
- Zena Glitter Willow Box 2x
Vuurwerktotaal Spinnerz 2 Colorz + Xplode Double Deck Red 2x + Xplode Double Deck Blue

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan