Folder Lidl Duitsland 2025

Iedereen die denkt dat ie albert gaat verkrijgen kan alvast rustig slapen want de kans dat je wat bemachtigd is 0,001%.

De Duiters liggen daar voor de deur en kopen alles op.

Op dit moment kun je beter naar belgie rijden ALPECO daar kun je nu al
Albert producten kopen en gegarandeerd voorraad.

Misschien eff bellen voordat je gaat rijden.
De kans is klein ja. Maar belgie zie ik toch niet als een alternatief. Niet Alles van Albert is interessant. lk vind voornamelijk de 30mm cakes van Albert mooi. Daarnaast zijn de prijzen van Albert producten in Belgie een stuk hoger.

Vind het hele Lidl en Aldi avontuur prachtig ieder jaar.
Vorig jaar behoorlijk eind Duitsland in gereden was voorbij Essen, geen andere Nederlanders maar vol met Duitsers.

Hele rij met Duitsers die als een stelletje orcs naar binnen rende opzoek naar de laatste hobbits toen de deuren open gingen.
Stonden te trekken aan alles met een lontje wat omhoog schoot behalve de vulkanen. Dat komt mooi uit want ik ga puur voor de fontijnen.

Ik liep met 5 minuten weer naar buiten met 7 vulkanen, een broodje en blikje red bull te genieten van de chaos bij die Duitsers.
Dit jaar ga ik weer, ik heb dit keer me popcorn maar mee denk ik.

Ik ga altijd het eerste dorpje dan denk je is dat niet druk, maar bij mij valt het altijd reuze mee. gewoon er zo vroeg mogelijk zijn en dan komt het wel goed.

Ik bestel standaard het grotere spul in NL. Ik vul dit altijd aan met spulletjes uit DE. Ik denk dat dit de vijfde keer zal worden dat ik in Duitsland een kijkje ga nemen. Vroeger stond mijn hoofd er niet naar. Vooral doordat ik er een verkeerd beeld bij: drukte en verhalen over mindere kwaliteit. Toen ik er eenmaal was geweest, was ik verslaafd. Gewoon lekker van genieten en zien wat er is. Gezien de folders die ik voorbij heb zien komen, moet er altijd wel wat leuks tussen zitten.

Mooie verhalen allemaal. Ik ga nu voor de 18e keer naar Duitsland! Van 2007 tm 2016 bij Zuid Limburg de grens over. Vanaf 2017 bij Groningen / Drenthe de grens over. Ik vind het 1 groot avontuur ook al wordt ik binnenkort 50.

Vind het hele Lidl en Aldi avontuur prachtig ieder jaar.
Vorig jaar behoorlijk eind Duitsland in gereden was voorbij Essen, geen andere Nederlanders maar vol met Duitsers.

Hele rij met Duitsers die als een stelletje orcs naar binnen rende opzoek naar de laatste hobbits toen de deuren open gingen.
Stonden te trekken aan alles met een lontje wat omhoog schoot behalve de vulkanen. Dat komt mooi uit want ik ga puur voor de fontijnen.

Ik liep met 5 minuten weer naar buiten met 7 vulkanen, een broodje en blikje red bull te genieten van de chaos bij die Duitsers.
Dit jaar ga ik weer, ik heb dit keer me popcorn maar mee denk ik.
Zet ook even een gopro op je helm👍

Dit jaar wil ik naar Duitsland maar welke wegen terug weg nemen ik las A1 en A12 vermijden ik kom uit Lelystad ik ga met mijn vriendin en nog een koppeltje

Dit jaar wil ik naar Duitsland maar welke wegen terug weg nemen ik las A1 en A12 vermijden ik kom uit Lelystad ik ga met mijn vriendin en nog een koppeltje
Kan ik wat ruimte in jullie kofferbak reserveren? Zelf ga ik Duitsland niet meer redden, dus als jullie wat kunnen meenemen naar Lelystad… 😬

Ik zit 28, 29 en 30 december in Düsseldorf. Iemand tips waar ik het beste heen kan gaan? Stukje rijden is geen probleem.

Alvast bedankt!

Ik zit 28, 29 en 30 december in Düsseldorf. Iemand tips waar ik het beste heen kan gaan? Stukje rijden is geen probleem.

Alvast bedankt!

Succes met navigeren!
  • PYRO-OUTLET
    Wanheimer Str. 90, 40468 Düsseldorf, Germany
  • STERNEFFEKT
    Königsallee 90, 40212 Düsseldorf, Germany
  • PYROTEAM Düsseldorf GmbH (Grevenbroich – dichtbij Düsseldorf)
    Nordstraße 44, 41515 Grevenbroich, Germany
  • PYROTEAM STORE (Grevenbroich – groot assortiment)
  • Pyrotechnik Vedder (vlakbij Düsseldorf)
    Borsigstraße 11, 42781 Haan, Germany
  • Feuerwerk‑Workshop (in de regio)
    Witzfeldstraße 77, 40667 Meerbusch, Germany
  • EXOFIRE | SFX & MORE (Düsseldorf – pyrotechniek)
    Wanheimer Str. 90-92, 40468 Düsseldorf, Germany
  • Lidl – Konrad‑Adenauer‑Platz 1 — Konrad-Adenauer-Platz 1, 40210 Düsseldorf
  • Lidl – Buscherstraße 3/5, 5a — Buscherstraße 3/5, 5a, 40239 Düsseldorf
  • Lidl – Fichtenstraße 4 — Fichtenstraße 4, 40233 Düsseldorf
  • Lidl – Oberbilker Allee 61 — Oberbilker Allee 61, 40223 Düsseldorf
  • Lidl – Marler Str. 4 — Marler Str. 4, 40472 Düsseldorf
  • Lidl – Aachener Str. 152 — Aachener Str. 152, 40223 Düsseldorf
  • Kaufland Düsseldorf — Hilde-und-Joseph-Prof-Neyses-Platz 5, 40476 Düsseldorf
  • CENTERSHOP Düsseldorf — Gumbertstraße 129-131, 40229 Düsseldorf
  • Aldi Süd – Flinger Str. 23‑25 — Flinger Str. 23-25, 40213 Düsseldorf
  • ALDI Süd – Gustaf‑Gründgens‑Platz — Gustaf-Gründgens-Platz 9b, 40211 Düsseldorf
  • ALDI Süd – Schadowstraße 93 — Schadowstraße 93, 40212 Düsseldorf
  • ALDI – Friedrichstraße 129‑133 — Friedrichstraße 129-133, 40217 Düsseldorf

Succes met navigeren!
  • PYRO-OUTLET
    Wanheimer Str. 90, 40468 Düsseldorf, Germany
  • STERNEFFEKT
    Königsallee 90, 40212 Düsseldorf, Germany
  • PYROTEAM Düsseldorf GmbH (Grevenbroich – dichtbij Düsseldorf)
  • PYROTEAM STORE (Grevenbroich – groot assortiment)
  • Pyrotechnik Vedder (vlakbij Düsseldorf)
    Borsigstraße 11, 42781 Haan, Germany
  • Feuerwerk‑Workshop (in de regio)
    Witzfeldstraße 77, 40667 Meerbusch, Germany
  • EXOFIRE | SFX & MORE (Düsseldorf – pyrotechniek)
    Wanheimer Str. 90-92, 40468 Düsseldorf, Germany
  • Lidl – Konrad‑Adenauer‑Platz 1 — Konrad-Adenauer-Platz 1, 40210 Düsseldorf
  • Lidl – Buscherstraße 3/5, 5a — Buscherstraße 3/5, 5a, 40239 Düsseldorf
  • Lidl – Fichtenstraße 4 — Fichtenstraße 4, 40233 Düsseldorf
  • Lidl – Oberbilker Allee 61 — Oberbilker Allee 61, 40223 Düsseldorf
  • Lidl – Marler Str. 4 — Marler Str. 4, 40472 Düsseldorf
  • Lidl – Aachener Str. 152 — Aachener Str. 152, 40223 Düsseldorf
  • Kaufland Düsseldorf — Hilde-und-Joseph-Prof-Neyses-Platz 5, 40476 Düsseldorf
  • CENTERSHOP Düsseldorf — Gumbertstraße 129-131, 40229 Düsseldorf
  • Aldi Süd – Flinger Str. 23‑25 — Flinger Str. 23-25, 40213 Düsseldorf
  • ALDI Süd – Gustaf‑Gründgens‑Platz — Gustaf-Gründgens-Platz 9b, 40211 Düsseldorf
  • ALDI Süd – Schadowstraße 93 — Schadowstraße 93, 40212 Düsseldorf
  • ALDI – Friedrichstraße 129‑133 — Friedrichstraße 129-133, 40217 Düsseldorf
Haha onwijs bedankt!

Groot lijstje, kan je bepaalde winkels echt aanraden? Must haves winkels zeg maar?

Haha onwijs bedankt!

Groot lijstje, kan je bepaalde winkels echt aanraden? Must haves winkels zeg maar?
Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden, want ik weet niet waarnaar je op zoek bent. Je ziet uiteraard dat dit een uitdraaitje is van ChatGPT. Als je weet waarnaar je op zoek bent, kun je het checken op de websites van deze winkels. Ik kan nu bijvoorbeeld wel roepen je moet naar de Lidl, want daar hebben ze de Stormy Flash, maar daar heb je geen zak aan :) Succes man!

Back
Bovenaan