Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
haha! Dat laatste is zo herkenbaar!!Gisteravond ging het vrouwtje vroeg naar bed na een drukke dag Sinterklaas. Paar potten pils erbij gepakt en de compilatie aangezet. Goeie opbouw van de avond wel! Ik heb er flink van genoten.. mijn vrouw overigens ook, al zal ze dat altijd ontkennen.
Bekijk bijlage 1818686
Gisteravond ging het vrouwtje vroeg naar bed na een drukke dag Sinterklaas. Paar potten pils erbij gepakt en de compilatie aangezet. Goeie opbouw van de avond wel! Ik heb er flink van genoten.. mijn vrouw overigens ook, al zal ze dat altijd ontkennen.
Bekijk bijlage 1818686
Ik kan dat alleen maar beamen. De passie spat er vanaf en voor de die-hards onder ons voelt dit als thuiskomen, een warm bad. Heerlijk hoe je ons meeneemt in je belevingEn terecht dat hij zo populair is. Ik zit er nu een half uurtje in, maar wat een heerlijk sfeervolle compilatie is het weer! De passie komt weer door het scherm heen.
Ja klopt, ik heb overwogen om manuele focus te gebruiken alleen het lastige is dan dat je met de close ups van de producten, fonteinen afsteken je weer zit te pielen met de scherpte. Ik heb wat geëxperimenteerd met de snelheid van scherpstellen en met deze instellingen gaat het meestal goed. Volgens mij had ik soms wat last van de lantaarnpaal op de tweede locatie, komende jaar wordt dat anders. Vooralsnog neem ik het er even bij en is het zaak het vuurwerk goed in het centrum te krijgen zodat ie snel scherp stelt. Ik film met een Sony zv-e10.Supertoffe compilatie! Wel jammer dat de camera zo vaak onscherp was bij de eerste paar shots, of in het geval van een shell of een pijl dat deze begon op onscherp. Weet niet waarmee je filmt? Anders misschien autofocus uit, en manuele focus aanzetten en volledig uitzoomen? Wel lekker sfeertje hoor!
Ook in delen ( 3 uur is pittigDank allemaal voor de toffe reacties, echt heel gaaf om zo terug te lezen dat jullie net zo genieten als ikzelf van het terugkijken. Meerdere comments aan mijn vriendin laten zien/voorgelezen. Vooral met het stuk ophalen had ze echt veel commentaar met 'wie kijkt dit nou' terwijl ik zelf al aangaf dat ik ook bij de anderen veel heb gekeken. Ze snapt het nog steeds niet, maar beseft wel steeds meer dat het echt breed gedragen is hier in Nederland. Op naar komende jaarwisseling weer, binnekort nog een video die uitgebreid ingaat op de collectie.
) zitten genieten van de compilatie. Met name het shop gedeelte met plezier zitten kijken en vooral door het delen van je gedachtes tijdens de rit. Er zijn veel shopvideos online maar zonder het verhaal wat denk ik bij veel van ons in gedachte afspeelt tijdens de dagen der dagen.