Rocketfreak
VWC lid
Kom nou, big 19 is absoluut geen flop.dat jij dat persoonlijk zo meent omdat je iets anders wilde maakt het nog geen flop.
Volgens mij moet je mijn bericht nog eens goed lezen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom nou, big 19 is absoluut geen flop.dat jij dat persoonlijk zo meent omdat je iets anders wilde maakt het nog geen flop.
Heel simpel: The Junk. Waarom? zoals hier boven vermeld het product week gewoon geheel af van de demo. Tevens direct nadat deze op de demo van Willem Breukers is geschoten en totaal niet overeen kwam met het product wat op de site stond contact op genomen met VuurwerkMania om te vragen wat we konden verwachten. Men zou op onderzoek uit gaan. in de dagen er na tot 3x toe gevraagd of men al wat kon melden en totaal geen antwoord meer van ze gehad. Na de jaarwisseling trouwens nog contact met ze gehad en dit was hun antwoord:
Je hebt gelijk. Er is iets mis gegaan met de productie van één badge. In China is per abuis een ander effect geproduceerd.
Gelukkig hebben we meer reacties gehad hierover en eigenlijk louter positief. Kwalitatief schijnt het een topper te zijn.
Heel simpel: The Junk. Waarom? zoals hier boven vermeld het product week gewoon geheel af van de demo. Tevens direct nadat deze op de demo van Willem Breukers is geschoten en totaal niet overeen kwam met het product wat op de site stond contact op genomen met VuurwerkMania om te vragen wat we konden verwachten. Men zou op onderzoek uit gaan. in de dagen er na tot 3x toe gevraagd of men al wat kon melden en totaal geen antwoord meer van ze gehad. Na de jaarwisseling trouwens nog contact met ze gehad en dit was hun antwoord:
Je hebt gelijk. Er is iets mis gegaan met de productie van één badge. In China is per abuis een ander effect geproduceerd.
Gelukkig hebben we meer reacties gehad hierover en eigenlijk louter positief. Kwalitatief schijnt het een topper te zijn.
Voor mij was dat de Machine Gun Box. Gekocht voor het spektakel, maar natuurlijk ook vooorrrr.... de falling leaves! En die zaten er gewoon niet in! Bij niemand niet!
Meteen de les geleerd dat ik nieuwe producten lekker een jaartje laat staan.
Dat geeft helaas nog geen enkele reactie. Kan weer aangepast zijn of andere batch of andere fabriek, kijk bijvoorbeeld naar Zena nr. 1 en Finale Fate van Wolff.. Maar zelf probeer ik ook zoveel mogelijk de nieuwe producten te vermijden tot ze zich bewezen hebben. Helaas grijp je dan wel eens naast de echte toppers, maar dat is dan maar zo...
Ik vond de Wacky Whistler ook helemaal niets, geen tempo, geen spektakel en duurde daarom veel te lang.Flopper van de avond was hier de Crackling Whistler.
Nog nooit zo'n slechte fluitbak meegemaakt zeg
-Fluit was amper te horen
-Geen felle crackling
-Enorme rookontwikkeling
-Geen "wow" factor zelfs niet met 5 tegelijk
Afrader, ook al zijn ze niet al te duur. Ik koop ze nooit meer.
. Heel simpel: The Junk. Waarom? zoals hier boven vermeld het product week gewoon geheel af van de demo. Tevens direct nadat deze op de demo van Willem Breukers is geschoten en totaal niet overeen kwam met het product wat op de site stond contact op genomen met VuurwerkMania om te vragen wat we konden verwachten. Men zou op onderzoek uit gaan. in de dagen er na tot 3x toe gevraagd of men al wat kon melden en totaal geen antwoord meer van ze gehad. Na de jaarwisseling trouwens nog contact met ze gehad en dit was hun antwoord :
Snel reageren op dit bericht Reageren Met citaat reageren Met citaat reageren Op meerdere berichten reageren Thanks