Flashing Salute

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 95
Artikelnaam: Flashing Salute
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 250
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: 30 shots knalblok met heftige dreunen in de lucht. Hou je van geweld? Probeer deze!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €18,50

img_1592.jpg

Film 2012:

Met dank aan Katan vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe knalbak dus, zeker niet slecht! Knallen halen het overigens niet bij de Silver Salute of Cannonball. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik denk dat er nu teveel standaard salute cakes zijn.
een paar komen er boven uit en hebben allebei een S voor de salute staan.

Deze zijn ook goed
Worden ook veel in shows gebruikt
Kijk naar Doetinchem 25-5-2012 film finale
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Het fijne aan deze is de karton inhoud. Lekker laag, hoef je niet perse te splitsen. Alleen wel beetje aan de prijs voor een 30 shots cake, maar dat word door de karton inhoud voor mij gecompenseerd. Ik vraag me af hoe hard de knallen zijn. Kan iemand dat toelichten?

Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd hoe de knal zig houd tegen over andere knal cakes...
Niemand?

Wij hebben hem ook 1x besteld voor bij een actie hier €10,95.
Leuke prijs als je het mij vraagt.

Demo filmpje zag er ook goed uit, soort van Silver Salute alleen dan per shot i.p.v. salvo's van drie.
Hopelijk stelt hij me niet teleur qua knal!

Wij hebben hem ook 1x besteld voor bij een actie hier €10,95.
Leuke prijs als je het mij vraagt.

Demo filmpje zag er ook goed uit, soort van Silver Salute alleen dan per shot i.p.v. salvo's van drie.
Hopelijk stelt hij me niet teleur qua knal!

Iemand die hem gehoord heeft op een winkeliers demo? Met welke knalcake is hij ongeveer te vergelijken?

Tristen,

Ook ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding om de Flashing Salute aan te schaffen. Deze moet de Silver Salute gaan vervangen. Vermoedelijk dreunt de Silver Salute zwaarder door en zal de knal vergelijkbaar zijn met de knal van de Patriot Launcher, Nitrate Cake of Tears of Beauty.

Voor mijn keuze heb ik mij gericht op de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Flashing Salute in de aanbieding scheelde mij per stuk enkele euro's met de Tears of Beauty en nog meer met de Silver Salute.

Dus als hij tegen mocht vallen dit jaar, waar ik voor dat geld niet van uit ga, dan zijn we in ieder geval met zijn tweëen aan het uithuilen. Gedeelde smart, halve smart :wink:

Back
Bovenaan