FlashDance

moontan

VWC lid
Product-120-FlashDance.jpg

Artikelnaam: FlashDance
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: volgt
Richtprijs: €39,50,-

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Met dank aan Vuurwerk Vlijmen voor de informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er heel mooi uit, echt heel mooi. Ook een lekker aantal schoten. En een 500 grammer voor nog geen 40 euro. Hopelijk zijn de effecten ook goed te doen en ligt het tempo hoog.

Niet helemaal ok als ik het filmpje zo zie. Enkele boeketten zijn mooi, anderen zijn ronduit zwak zoals red peony with crackling. Tempo ligt ook behoorlijk laag. Tempo iets verhogen zou deze cake zeker goed doen, de iets matigere boeketten van dan denk ik ook iets minder op.

Als ik hem zo moet beoordelen aan het filmpje af te lijden, dan moet ik toch zeggen dat hij het bijna 2 minuten volhoud. Dat is een goede prestatie. Maar, ik vind hem toch een redelijk sloom tempo hebben. Er zitten een aantal verschillende effecten tussen maar toch vind ik hem ronduit 'vervelend' overkomen. Ik hem toch wat ondermaats.

ik heb hem dit jaar gehad en ik moet zeggen, hij is niet het zelfde als in het filmpje.
hij is zelfs beter:p, heeft erg veel weg van de AVP500, ook een zeer goed stuk vuurwerk voor een leuke prijs!!!!:D

Ik had hier inderdaad ook maar één woord voor : SUPER!

Dit is echt een heel ander 60 schots blokje dan de film doet vermoeden. Ik had er spijt van dat ik er maar één had:frusty:....

De Flashdance was zeer geschikt als finaleblokje.

Goed uitgewerkte en wisselende effecten en het prima tempo deden mij besluiten er komende jaarwisseling wel 2 neer te zetten als finale.:bye:

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 120
Artikelnaam: Flash Dance
Afmeting: 250x150x150 mm
Bruto Gewicht: 2500 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 60 Schoten
Effectomschrijving: 60 crackling chysanthemum en "flashing" boeketten wisselen elkaar af met als afsluiter een spectaculaire finale
Tijdsduur: 65 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €49,90

http://www.youtube.com/watch?v=Sexyjt3UeY0

Back
Bovenaan