Firing Mortars

Firespree

Pyroworld
Heb een aantal Filmpjes van het schieten van shells close up gefilmd gevonden en wil deze met jullie delen:

Eerste Filmpje:
Hier zie je zo een 500 shells de lucht in gaan in 30 seconde bij 2 verschillende shows tijdens de 2007 Nascar Races. Mooie van dit filmpje is dat je er echt goed dicht op zit en je ze echt ziet vertrekken in series erg mooi en heftig filmpje waarin zelfs nog een wat te laag ontploffende shell zit...
*Speedway Fireworks*
Credits Pyroinnovations

:bye:

Laatst bewerkt:
Schitterende bijdrage Firespree.
Wat een geweld komt er los. Niet te weinig zo goed.

Ik overweeg zo,n show met oud en nieuw. :p :p

Ja een geweld is het zeer zeker!!!
Wel mooi om te zien dat de freaks ook hier echt op kicken op het afvuren niet eens zo zeer op het zien van de effecten :D
Enne er komt meer :wink:

Tweede Filmpje:

Ook weer een close-up gefilmd filmpje. Wederom geschoten bij de Nascar Races. Hier zie je weer heel wat shells vertrekken in korte tijd. Ook zie je hier goed hoe de shells in shapes geschoten worden. Wederom weer in snelle series met een flinke finale erachteraan geschoten. Erg gaaf om te zien!!!
Ook erg indrukwekkend om de brandende resten weer op de grond te zien komen...
*Nascar Mortar Firing*
Credits Pyroinnovations

Laatst bewerkt:
Derde Filmpje:

Hier het tweede deel van de show van Nascar de post hiervoor. Deze is zo mogelijk nog heftiger dan de vorige! Vooral door de enorme rookontwikkeling wordt het geheel behoorlijk heftig! Ook zie je hier een aantal blokjes met behoorlijk wat tempo de lucht in gaan gevolgd door een aantal razendsnelle salvo's van shells. Echt razendsnel en superheftig!! Vooral omdat je de vlammen door de rook heen ziet komen!!!

*Nascar Mortar Firing Part 2*
Credits Pyroinnovations

Laatst bewerkt:
:shocked: .

doe mij dat ook even voor oud en nieuw? (zou wel leuk zijn :D ) hehe dat is echt TE ziek, enne moontan, als je zo'n showtje gaat geven, nodig ons dan even uit, wil je? :devil:.

Vincent:bye:

Vierde Filmpje:

Een wat langer filmpje dit keer van een pyromusical. Mooie van dit filmpje is (natuurlijk naast dat ie langer duurt en je daardoor meer ziet) is dat je heel goed het timen met ontstekers ziet. En natuurlijk vooral bij de Single Shots in het begin werkelijk fantastisch!
Het close up is bij deze door dit alles wel wat weggevallen maar je krijgt er heel wat moois voor terug! Ook zie je het afschieten van een aantal blokken en single rows van heel dichtbij op deze manier!
Ook zie je dat niet alle uitwerkingen nou op een al te veilige hoogte ontploffen en dat je hier dus echt mee moet uitkijken ook in je eigen show!
En als afsluiter van het geheel een toch wel behoorlijk heavy finale!!!

*RC Quakes Fireworks Mortar Firing*
Credits Pyroinnovations

super hoor echt geweldig om zo serie van dichtbij op film te zien echt gaaf.... bedankt voor de filmpjes ziet er intressant uit

Top dat je deze filmpjes hier plaatst, waanzinnige beelden zeg! Wat een tempo ook en mijn favoriet is wel met die single shots zeg, gewoon een kick om te zien hoe mooi synchroon dat loopt he, prachtig! :D

Zohoooo... Prachtig om dat van zo dichtbij te zien, met hoeveel geweld die dingen het mortier uitknallen, en met zoveel tegelijk ook!

Ook prachtig die single-shots en minewalls, ziet er kick uit:cool:! Thanks!

Vijfde Filmpje:

Wederom een filmpje van de Nascar races. Je hoort de motoren van de auto's nog op de achtergrond gieren. Hier worden zo een 300 shells afgeschoten voor een klein maar heftig showtje. Vooral de enorme salvo's en finale doen je hier echt trillen in de stoel. De salutes in de finale zijn ook zeer goed te horen dreunen erg gaaf! Ook zijn er volgens mij een aantal meerslagen shells te bewonderen als ik het aantal effecten in de lucht zo hoor...
Zeker waard om even te bekijken!

*Nascar Busch Series Mortar Firing*
Credits Pyroinnovations

Bruut dit filmpje Firespree.
Met wat voor een geweld verlaten deze shells de grond zeg.
Heerlijk om te zien.
Bedankt voor het posten.

We want more, we want more.

Inderdaad super bruut filmpje waarbij je nog niet zelf de hitte voelt van de enorme vlammen die de mortieren uitspugen!
Echt geweldig!

Zesde Filmpje:

En dan helaas voorlopig het laatste filmpje in deze klasse :sad:
Wel een super brute :cool:!!!
Hier zie je de finale van City of Ventura (@ Ventura College) vertrekken. Ook hier zie je weer geweldige salvo's van flinke kalibers, flink opbouwend zoals een goede finale en enorme mondingsvlammen!!!
Echt een geweldige afsluiter!!!
Ook reg mooi om te zien hoe de kleuren van het vuurwerk de schietplaats verlichten :D :cool:
Ook heb ik het filmpje van deze show inclusief finale gevonden en die zal ik even in een nieuwe thread zetten en doorlinken!

*City Of Ventura Mortar Firing*
Credits Pyroinnovations

Back
Bovenaan