Fire Valley

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6938
Artikelnaam: Fire Valley
Bruto Gewicht: 10 kg
Netto Kruitgewicht: 1999 gram
Aantal Schoten: 168 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 120 sec
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €149,00

979.1569828588.png

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zag hem bij Makkelie en daar viel ie na cake 1 stil, vervolgens werd volgens mij de reserve lont aangestoken.
Goede indruk van deze box, dikke boeketten en een prima gevulde lucht. De kruitstress nam wel toe na het zien van deze, hele fijne toevoeging nog aan de avond.

Zag hem bij Makkelie en daar viel ie na cake 1 stil, vervolgens werd volgens mij de reserve lont aangestoken.
Goede indruk van deze box, dikke boeketten en een prima gevulde lucht. De kruitstress nam wel toe na het zien van deze, hele fijne toevoeging nog aan de avond.

Goed om te horen.

Ziet er echt top uit zeg, getwijfeld over deze, maar toch besloten het niet te doen aangezien de Obsessed ook op de lijst stond. Overgang is niet te merken zo te zien, echt een prima bak, mooie show.

Bij mij knalde deze in de 2e cake uit elkaar. Bombette knalde in de tube. Daarna de 2 waaiers apart afgestoken. Mooie kleuren en goede spreiding.

Mooie bak, heerlijk tempo.
Ik heb er een filmpje van.. moet alleen even uitzoeken hoe ik dat hier geüpload krijg.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Raider Wij hadden allebij de Overloaded van Wolff besteld voor €112,50 op freaksite. Helaas afgekeurd dus was dit de vervanger.

Back
Bovenaan