Fire in the sky

damianus

VWC lid
Artikelnaam: Fire in the sky
Aantal Schoten: 170 schots
Effectomschrijving: Deze 170 schots cakebox verlicht de gehele straat door felrode, gifgroene en gouden kometen met zilveren staarten.
Stijghoogte: +/- 25 meter
Richtprijs: €18,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er erg goed uit voor die 18 euro. Voor zoveel schoten willen ze al snel het dubbele vragen terwijl de effecten erg matig zijn, maar erg leuk en met een groot aantal schoten en een lekker tempo altijd leuk voor de afwisseling.

helemaal gelijk :D
heeft er iemand een filmje van ?

filmpje heb ik helaas niet,wel een foto.

dsc00009800x600ho8.jpg

ik heb vernomen dat de uitwerking goed is maar de snelheid minder:rolleyes:
ik kon/heb het blokje vuurwerk niet afgestoken afgelopen jaar omdat het weer gewoon 3x niks was :cry:
maar als ik de fire in the sky afsteek maak ik een fimpje :)

heb hem gehad vorig jaar maar helaas niet op film. maar stel je er niet heel veel van voor.

Wat moeten we ons dan voorstellen?... als het een romeinse kaars achtig pot is dan voldoet het aan mijn verwachtingen:) Is dan ook de reden waarom we deze hebben aangeschaft voor 14,95 bij vuurwerkdiscount.

Deze schiet een soort romeinse kaars ballen de lucht in, met staarten.

Nou dan is het precies wat ik zoek, alleen zover ik weet is een Romeinse Kaars alleen maar staart dus is het wat dubbelzinnig. Maar voor deze prijs en dit aantal schoten denk ik dat het een product is dat niet tegen ken gaan vallen.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

LET OP: het zijn er vier tegelijk, en ik heb de film halverwege afgebroken. Niet alles staat erop dus!

Back
Bovenaan