Fire in The Night

Commentaar van een member op AVP die deze cake gisterenavond in levende lijve heeft gezien.

Citaat

mm, heb hem vanavond in het echt gezien en het filmpje verschilt toch met de werkelijkheid.
Toch koop ik hem een keer of wat omdat het een goede pot is voor z'n prijs. Harde burst, goede compacte en volle effecten.
Samen met Royal Fountain voor mij de verrassing van vanavond.

Heeft iemand deze cake al tijdens een demo aan het werk gezien?
Zo ja, hoe is hij jou bevallen?
Het is vandaag 14 december en nog steeds geen filmpjes te zien op de website van Beko Vuurwerk

Ja hij is geschoten door Elementum Fx uit Wolvega tijdens de demo op12 december, iemand toevallig iets gefilmd, graag online zetten is een super mooie cakes met gouden palmen voor een klein bedrag, kwaliteit van Beko super !:bye:

Het is vandaag 14 december en nog steeds geen filmpjes te zien op de website van Beko Vuurwerk

We hebben hem gezien en op band. Thomas werkt er hard aan om ze zo snel mogelijk online te krijgen. Ik vond hem very nice voor de prijs!

We hebben hem gezien en op band. Thomas werkt er hard aan om ze zo snel mogelijk online te krijgen. Ik vond hem very nice voor de prijs!

Ik ben benieuwd Toon, en ik denk dat het zeker een goed artikel is voor die prijs
Inmiddels een filmpje bekend via de dealersite vuurwerkshopping:
http://www.vuurwerkshopping.nl/site/popup.php?p=artikel_info&artikel_code=SL67&wat=afbeelding

http://www.vuurwerkshopping.nl/site/main.php?p=artikelen&categorie_id=340&subcategorie_id=0

Top, ben benieuwd naar de film!

Maar wat is jouw mening over deze cake? Jij hebt hem gezien zeg je:wink:

dit is echt een leuke potje de voor de prijs wij hebben er totaal 4 genomen, deze worden allemaal gebruikt in de eindpallet want ze gaan erg lekker!

De effecten zijn eerlijk gezegd niet zo groot als die van de Panter!
Dat scheelt best veel maar de cake is wel nice en een aanrader.

Hier kom ik de laatste tijd steeds vaker achter dat beoordelen aan de hand van filmpjes "gevaarlijk" is. thx tony...maar qua effectsoort heb ik wel gelijk toch? of ben je het daar ook niet mee eens ;)

Op de filmpje op de dvd van beko bij ons in de winkel komt die een stuk mooier over, naja ik heb hem 2 keer besteld ik hoop dat die meevalt via dit filmpje van FPM vind ik de boeketten nog wat tegenvallen, naja ik heb ze 2 keer we zullen wel zien :p

Heb deze diverse malen de lucht in zien gaan en voor 10 euro is dit zeker een topper te noemen.

zeer zeker mee eens. heb er ook eentje afgestoken en hij was zeer goed, toch zeker voor dat geld.
enig minpuntje vond ik dat de effecten maar één kant op knalden als ze uit de "shell" kwamen. dus alles knalden er bijvoorbeeld aan de onderkant uit (of links, rechts of boven) dus het waren geen ronde effecten.

maar toch een echte aanrader

Back
Bovenaan