Final Solution [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: KY6711
Artikelnaam: Final solution Connect
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Deze box is ook vernieuwd en is dit jaar ook “COMPOUND” geworden, dus 1 keer aansteken. Dit is niet uit te leggen! Hiervoor moet je echt het filmpje online bekijken... of beter nog, hem kopen. Dit is namelijk niet uit te leggen als je dit niet hebt gezien. Zoals de naam al aangeeft is dit een finale cakebox bestaande uit 2 hoge tempo V-Shape cakes. Wat een geweld.. echt geweldig! Te plaatsen achter iedere cakebox uit de !STRICTLY en de PowerBox serie van China Red. Sluit jouw jaar af met deze knaller.
Adviesprijs: € 99,50
Internet verkoopprijs: € 69,50

cr5542-_final_solution_-1_-psd.jpg

cr5542-_final_solution_-2_-psd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Aha kijk eens aan! Daar is tie dan, het filmpje! Ik had al een deel voorbij zien komen in de teaser! Deze cake heeft potentie! Laat ehm nou niet te duur wezen!

Snel,fel en extreem.
Heerlijke rambak enkel hoop ik dat de productie gelijktijdig weerskanten uitbraakt ipv de kleine vertraging tussen de rows.
Zo a dan wordt dit een must buy!

Kleine edit. maak volgend jaar de i shape tubes salutes...

Snel.. dat wel, maar dat is dan ook tevens de kracht van deze mooie bak. Al vind ik 70 euro dan wel weer veel geld voor 20 seconden plezier. Hoe mooi ik het ook vind, ik laat hem staan.

Snel.. dat wel, maar dat is dan ook tevens de kracht van deze mooie bak. Al vind ik 70 euro dan wel weer veel geld voor 20 seconden plezier. Hoe mooi ik het ook vind, ik laat hem staan.

Ben het ergens met je eens, maar je hebt wel echt letterlijk een krakende finale en vind de effecten geweldig! Ik sta in twijfel.

Jammer dat de middelste effecten in de w-shape wegvallen tegen de buitenste maar mooie compositie verder hoor. Echt een oplossing voor een finale zo, met dat 2e blok.

Gewoon een gruwelijke rambak dit. Prijzig gezien de tijdsduur, maar zo kennen we er wel meer natuurlijk zoals de all-at-once-cakes. Deze duurt wat dat betreft dan weer een stukje langer en je hebt er flink geweld voor terug!
Benieuwd hoe deze in werkelijkheid presteert, hij trekt wel mijn aandacht en mede door het label, vind hem persoonlijk zeer strak. :)

Wauw, mooie set cakes. Hier kan je goed mee afsluiten, of in ieder geval onderdeel van de finale maken.

de prijs is ook hoog door hoe de tubes in de cake staan. Er zit veel gebakken lucht in en daar betaal je wel voor. neemt niet weg dat het echt wel een goede cakebox lijkt te zijn en dat je er een hoop geweld voor terug krijgt.
Greetz

de prijs is ook hoog door hoe de tubes in de cake staan. Er zit veel gebakken lucht in en daar betaal je wel voor. neemt niet weg dat het echt wel een goede cakebox lijkt te zijn en dat je er een hoop geweld voor terug krijgt.
Greetz

Vind bij deze product het "gebakken lucht" verhaal een beetje onterecht. Als je kijkt dat je per cake 35 euro betaald voor 30 schoten, dan vind ik dat absoluut niet duur voor een cake als deze. Het is maar net wat je er voor wilt betalen vanwege z'n korte duur van zo'n 20 seconden.

Ik vind het echt een geweldig product en loop serieus na te denken om deze erbij te nemen als een prachtig finale stuk.

dat van de gebakken lucht is gewoon waar. Op het moment dat je de tubes zo scheef hebt staan heb je veel lucht in je cakes. Dat kost ruime in een karton en dat kost meer. Volgens mij is het niet zo moeilijk...
en inderdaad, je moet het er voor de tijdsduur maar voor over hebben. Dat is zeker waar.
greetzz

Back
Bovenaan