Final Arcade

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 2520
Artikelnaam: Final Arcade
Bruto Gewicht: 15 kg
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 300 schoten
Effectomschrijving: De beste vuurwerk compound serie van 2023! Dit is dé compound finale box van 2023! Luchtvullend goud en crackling chry!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 1/5
Tijdsduur: 80 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €189,95

En weer een soap 20 mm tubes. Tuurlijk tempo is goed want dat verbloemt de armoede van de boeketten. Leuk voor mijn buurman, maar voor een freak. Alhoewel ik de gemiddelde consument ook geen 200 zie neertellen voor een single bak.

Ik vind het een pruttelding. Maar met de huidige prijzen en bestedingsvermogen van de gemiddelde consunent heeft die hier best een aardig dingetje aan.

De gok gewaagd en besteld. Kan ik 'm mooi vergelijken met de 400 Shots TD die ik vorig jaar had en ook weer heb besteld. In de Final Arcade zit 'maar liefst' 1,86 gram meer per shot dan de 400STD. :) Ik heb er vertrouwen in. Groeten van de buurman en de gemiddelde consument :D

Laatst bewerkt:
Heb deze ook al een tijdje in bestelling staan. Ben inderdaad ook wel benieuwd wat die doet tov de TDS. Ziet er uit als een chaos bak, ben heel benieuwd.

Is deze serie met kooi?

Er was 1 compound uit deze serie gekooid heb ik gehoord. Dat is deze sowieso niet en die sledgehammer waar je net reageerde ook niet. Ik dacht dat dat de pyro bliss of fire bender was uit mijn hoofd.

Er was 1 compound uit deze serie gekooid heb ik gehoord. Dat is deze sowieso niet en die sledgehammer waar je net reageerde ook niet. Ik dacht dat dat de pyro bliss of fire bender was uit mijn hoofd.

De Pyro Bliss is inderdaad met kooi.

Helaas gegokt en verloren zo afgaande op de eerste demo. Allejezus wat een aanfluiting is dit ding. Jammer genoeg ging de helft maar af, was wel benieuwd naar de finale namelijk.

Ja ook de andere uit deze lijn waren matig.
Slappe burst slordige effecten en de tempo was er helemaal uit.
Deze lekker laten staan idd

Mwah, ik zou nog niet te snel oordelen. Op 100 meter afstand en windkracht zoveel, en heel de dag in de zeikregen gestaan. En zo te zien amper de helft afgegaan. Ik ga het in de straat wel zien :D

Hij viel mij ook tegen net als de rest van de Legacy Brand lijn. De omstandigheden waren ook niet ideaal voor zo'n product na een lange vochtige dag met redelijk wat wind en dan op flinke afstand. Misschien valt het mee in de straat maar ik zou voor een ander product kiezen.

Nou deze laat ik nog even een jaartje drogen, misschien dat het helpt. :D
En inderdaad nog geen finale gezien.

Het deel wat afging was in ieder geval niet indrukwekkend. Er waren 20mm producten bij die het een stuk beter deden.

Back
Bovenaan