Filmtopic O&N 14-15 bij Steef-Kaboom

Weekend update voor vandaag!

Met afgelopen oud en nieuw deze mooie cakebox afgestoken, 4 cakes van ieder 500 gram uit de professional serie van Rubro Vuurwerk.

Nu we weer langzaam aan richting september gaan zullen er binnenkort weer uploads komen! Ik heb nog genoeg mooi beeldmateriaal klaarstaan! Ik zou zeggen houdt dit topic maar in de gaten :D

Bij deze de video van The Fugazi in de straat, de fluit in de finale doet het erg goed, de rest is wat aan de matige kant vergeleken het demo filmpje.

Het is weer dinsdag! Vandaag de We Like It van Geisha (Vuurwerkmania)

Het was nog spannend of deze geleverd ging worden.. maar ik heb er 1 kunnen bemachtigen, wat een topper voor die 15 euro! Hopelijk is hij dit jaar weer verkrijgbaar!

Regenachtige woensdagmiddag:

Compilatie van (kleiner) siervuurwerk op oudejaarsavond. Leuke sfeerimpressie! Producten die je voorbij ziet komen zijn onder andere Bonbini Blue van Vuurwerkmania, Secret Salvo van Rubro, Stars over Paris van Wolff Vuurwerk, Hoogmoed van Witte Tenten en de Kruto Mine van Lesli.

De beste prijskwaliteits verhouding van een cakebox ooit. Deze was maar 50 euro als introductie voor Geisha vuurwerk, wat een gruwelijke bak met grote uitwerkingen, harde burst en een super goed tempo!!!

Back
Bovenaan