Filmtopic O&N 14-15 bij Steef-Kaboom

Beste Freaks,

Ik heb ook weer een fanastische jaarwisseling gehad. Vorig jaar had ik vele producten niet gefilmd wat achteraf wel jammer was. Dit jaar heb ik zo goed als alles gefilmd, deze films zullen dit jaar hier allemaal online komen!

De eerste filmpjes heb ik er vast opgezet!

Tweemaal de Road Riot van Wolff, fantastische boxen!

Vergelijkingsvideo van de Junior Jacks

En de flop van het jaar. de Supernova van Geisha.

Houd dit topic in de gaten want ik heb nog veel beeldmateriaal en Foto's!

Elke jaar weer heerlijk beeldmateriaal, waar ik keer op keer weer van kan genieten! Ga zo door, thanks voor alle uploads!

Ik ben benieuwd, Stefan :) Deze films zijn in elk geval al erg leuk! Die Junior Jack 2013 knalt de 2014 versie er echt finaal uit, zeg! Als je nog een bombette kan missen, weeg ik de inhoud graag na :wink:

Ik kijk uit naar de rest van je films, want je collectie zag er goed uit!

lekker hoor ben benieuwd wat er nog komen gaat.
het is altijd genieten geblazen met jou opnames.

Voor vandaag! De weerwolf van Vuurwerkmania! Topper deze cake! Komend jaar zeker weer. De boeketten waren groot, super mooie paarse kleur en harde knetterstaarten!

werewolf.jpg

Wat een bruut ding is die were wolf!
Is me helemaal niet op gevallen.
prachtig hoor.

Man hoe kan ik dit topic mis gelopen zijn. Dus bij deze gauw volgen. Bedankt voor t delen van de nu al mooie films.

20141228_212023.jpg

Ik heb een deel van de collectie op foto gezet.. hierna is er nog wel weer het 1 en ander bijgekomen haha. Onder andere nog de Cruel Traction, een extra weerwolf.. nog een gravity.. 12x junior jack.. super blinking willows en euhm...

Mooie filmpies Steef! Die werewolf is mij ook ff ontgaan! Mooi bakkie! Kom maar op met de rest van het beeldmateriaal!

De Fearless Demon van Rubro was een mooie budgetcake! Hier kwam tenminste het verwachte crackling effect uit waar ik hem voor gekocht had!

Back
Bovenaan