Films demo Schuurmans vuurwerk 2009

Morgen avond kun je beter proberen want ik moet morgen hele dag werken. Ik ga nu dan mijn nest ook maar eens opzoeken :)

Zit alweer de hele avond vwc te checken om deze filmpjes... Misschien kun je in vervolg beter niks beloven/aankondigen?

Zit alweer de hele avond vwc te checken om deze filmpjes... Misschien kun je in vervolg beter niks beloven/aankondigen?

Let er wel op dat er meer is dan VWC en dat wij het op vrijwillige basis doen. We hebben allemaal nog wel andere dingen te doen en als Gerwin tijd heeft, maakt hij die films echt wel. Beetje meer waardering voor het werk zou leuk zijn. :wink:

:bye:

Let er wel op dat er meer is dan VWC en dat wij het op vrijwillige basis doen. We hebben allemaal nog wel andere dingen te doen en als Gerwin tijd heeft, maakt hij die films echt wel. Beetje meer waardering voor het werk zou leuk zijn. :wink:

idd Mike.

We moeten blij zijn dat jullie naar de Demo zijn geweest om alles voor ons te filmen:wink:

Top trouwens heren, dat jullie dat doen, Ik zelf kan kon deze demo absoluut niet bezoeken, (Van Zeeland naar Friesland:p) en dan is de beelden acteraf zien erg leuk.

We zien de films wel verschijnen.

Oh, ik waardeer het werk zeer zeker hoor. Maar je kunt beter niet zeggen 'binnen 48 uur' en 'morgenavond' als dat soort zelfopgelegde deadlines wellicht niet gehaald kunnen worden. Ik snap heel goed dat het vrijwilligerswerk is en het gewone leven roept. Dus ik check vwc met geduld. Een tijdskader stellen (ook voor jezelf) aan geduld is echter gewoonweg niet zo handig :p

Probleem bij mij is dat ik niet nu kan zeggen wat ik morgen avond aan het doen ben. Zoals mike al zij ik heb naast vwc ook genoeg dingen te doen die voor de site gaan. Maar wees niet getreurt hoor de films komen heus wel ;)

Back
Bovenaan