Filmpjes gevonden op internet deel II

LOL. Is dit ergens in Nederland? Het stuur van het busje lijkt links te zitten, tenzij het de bijrijder is. Aan de politieauto zou je zeggen dat het niet Nederland is.

EDIT: Kennelijk is het handhaving.
Ja is in nederland . Vind het maar een raar filmpje waarom zou je zon box afsteken en vervolgens weg rijden beetje zonde en doeloos

Wat een super dik spul is dit zeg. De Green & Red Wolves van Pyrounion komen echt onwijs goed over op film en ik had even de indruk dat ik in Italië stond, waar ze ook gek zijn op dit effect. De ABA mines zijn natuurlijk ook hoogstaand. Zal toch geweldig zijn als die mines van Pyrounion (F2) ook in NL terecht zouden komen.

Wat een super dik spul is dit zeg. De Green & Red Wolves van Pyrounion komen echt onwijs goed over op film en ik had even de indruk dat ik in Italië stond, waar ze ook gek zijn op dit effect. De ABA mines zijn natuurlijk ook hoogstaand. Zal toch geweldig zijn als die mines van Pyrounion (F2) ook in NL terecht zouden komen.

In Duitsland hebben ze nog pijlen met dat effect! :)

Hoi kan iemand mij helpen? Ik zoek een video van een vuurwerkshow (ik geloof Engels VK) die een finale heeft met rode parachutes en de muziek is Hans Zimmer Time.

Nevermind ik heb m al...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan