Filmpjes gevonden op internet deel II

Ik weet niet of deze hier al eens gepost is, maar tjonge jonge, wat een kneuzenfestival is dit zeg...
Deze gasten willen blijkbaar een Tears from Heaven afsteken, maar één van de dudes trekt zomaar zonder te twijfelen direct het lontje eraf! :bonk:
Uiteindelijk besluiten ze maar om het snellont te ontsteken terwijl ze er vlak boven hangen... Nog een geluk dat ze het kunnen navertellen!

Ga direct naar de actie met het schietlont:

Helaassss.....mis...wat een kneuzen joh... beter schieten zulk soort figuren hun kop er gelijk af... natuurlijke selectie :-)

Ik weet niet of deze hier al eens gepost is, maar tjonge jonge, wat een kneuzenfestival is dit zeg...
Deze gasten willen blijkbaar een Tears from Heaven afsteken, maar één van de dudes trekt zomaar zonder te twijfelen direct het lontje eraf! :bonk:
Uiteindelijk besluiten ze maar om het snellont te ontsteken terwijl ze er vlak boven hangen... Nog een geluk dat ze het kunnen navertellen!

Ga direct naar de actie met het schietlont:

De tering. Hand recht boven de tubes houden met aansteken... wat denken zulke mensen???

Weet je wat het geluk van die gast is? Dat deze box met fluiters start. Die salutes die er na komen waren een stuk harder op zijn hand geklapt.

De tering. Hand recht boven de tubes houden met aansteken... wat denken zulke mensen???

Weet je wat het geluk van die gast is? Dat deze box met fluiters start. Die salutes die er na komen waren een stuk harder op zijn hand geklapt.

Daarom is dit ook niet voor particulier gebruik.

Wederom een filmpje uit leusden

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwam hem een paar jaar geleden tegen en moest er toevallig aan denken.
Ik weet niet of deze hier in de jaren al voorbij is gekomen.
Vond het wel opvallend dat dit gebeurt in Murica!

Als deze video niet mag omdat er een cake uit elkaar gehaald word dan mag mijn post verwijderd worden.

Heel erg mooi in elkaar gezette compilatie met geweldige kwaliteit beeld en geluid, ze verdienen echt meer views en dit is trouwens deel 2 ze hebben ook nog een deel 1 en een deel 3 weet niet of iemand het al hierin gezet heeft een keer.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan