Mag je gratis inleveren bij een verzamelpuntZou ik ook wat krijgen, voor m’n 24,99 kg. legale F2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag je gratis inleveren bij een verzamelpuntZou ik ook wat krijgen, voor m’n 24,99 kg. legale F2?
Zou ik ook wat krijgen, voor m’n 24,99 kg. legale F2?

LEO de ordinaire zakkenvullerschijnt dat je bij leo gratis je vuurwerk kan inleveren ,dan zorgt hij ervoor dat het veilig en verantwoord op de belgische en duitse markt verkocht wordt![]()
ook wel lekker toch als je op zijn leeftijd nog effe al je trouwe kleine hardwerkende zelfstandige ondernemers en je trouwe klanten kan naaien met graaienLEO de ordinaire zakkenvuller
Alleen 30mm zeker.. Leo slaat nog ff een slagJa hoor, DM maar.
Prijs komen we wel uit.![]()
Tegendraads bedoelde dat hij de voorraad van Fegefeuer wel over wilde nemenAlleen 30mm zeker.. Leo slaat nog ff een slag
Ja en dan alleen de 30mm producten zeker..Tegendraads bedoelde dat hij de voorraad van Fegefeuer wel over wilde nemen![]()
Alleen 30mm zeker.. Leo slaat nog ff een slag
Tegendraads bedoelde dat hij de voorraad van Fegefeuer wel over wilde nemen![]()
Ja en dan alleen de 30mm producten zeker..tegendraads is toch die 20mm hater?of was dat dingodile of zoiets.. najaa ik vergis me weer eens denk ik
![]()
In het eerste coronajaar had ik voor +/- 4k aan cat 1 gekocht. 2 uur lol mee gemaakt, daarna de helft in de vuurton geflikkerd. Rotzooi. Leuk om even mee te kloten maar na een half uurtje mis je toch t echte werk.Het ligt aan de producten zelf en ben zeker géén 20mm hater hahaha.
Het ging inderdaad om de exact 24,99 kg afgewogen collectie van Fegefeuer over te nemen.
(sarcastisch bedoeld ook richting Fegefeuer, of hij/zij moet er echt vanaf willen haha)
Wel heb ik een afwijkende smaak en kan ik producten die alom geprezen worden niks aan vinden.
Maar één van mijn favoriete vuurwerk items: de 400 Shots Total Display Show, 18mm 'maar'.
En @dingodile wordt nog al eens in verband gebracht met Cat.1, of het ook een hater is weet ik niet.
Waarschijnlijk kan @Knettermans je daar meer over vertellen.![]()

Hier moet ik even op reageren..Heren heren, ik snap dat het heerlijk is om een zondebok te zoeken. Naast asielzoekers schijnt nu ook Leo Groeneveld de bron van alle kwaad te zijn. Als je denkt dat hij een vuurwerkverbod had kunnen voorkomen, dan overschat je hem rijkelijk. Er zijn maar 2 schuldigen aan dit verbod: malloten met illegaal vuurwerk die daar domme dingen mee doen, en de politiek die dit probleem niet kan scheiden van normaal consumentenvuurwerk. En verder helemaal niemand.
Ik snap dat wij er allemaal als liefhebber anders naar kijken, maar zet ik mijn ondernemerspet op dan kan ik stellen dat Groeneveld juist degene is die slim gehandeld heeft door de afgelopen jaren zijn afzetmarkt richting Duitsland te verplaatsen. Daardoor is de paniek daar nu wellicht niet zo groot als op andere plekken.
Ik kijk ook graag door die romantische bril, maar sommigen denken nog steeds dat de vuurwerkhandel een romantisch hobbyproject is. Het is gewoon business. En daar is niks mis mee.
Idd, leuk voor de hele kleine kids maar niet voor mij..In het eerste coronajaar had ik voor +/- 4k aan cat 1 gekocht. 2 uur lol mee gemaakt, daarna de helft in de vuurton geflikkerd. Rotzooi. Leuk om even mee te kloten maar na een half uurtje mis je toch t echte werk. Bekijk bijlage 1826795
In het eerste coronajaar had ik voor +/- 4k aan cat 1 gekocht. 2 uur lol mee gemaakt, daarna de helft in de vuurton geflikkerd. Rotzooi. Leuk om even mee te kloten maar na een half uurtje mis je toch t echte werk. Bekijk bijlage 1826795
Blijft best indrukwekkend...In het eerste coronajaar had ik voor +/- 4k aan cat 1 gekocht. 2 uur lol mee gemaakt, daarna de helft in de vuurton geflikkerd. Rotzooi. Leuk om even mee te kloten maar na een half uurtje mis je toch t echte werk. Bekijk bijlage 1826795
Wat ik me dan afvraag... op welk moment leek dit je een goed idee?In het eerste coronajaar had ik voor +/- 4k aan cat 1 gekocht. Bekijk bijlage 1826795

Uiteraard ligt het never nooit aan 1 persoon. Tis het uithangbord/de spreekbuis en dan krijg je de zwarte Piet vanzelf toegespeeld. Net als Rutte in voorgaande kabinetten.Naast asielzoekers schijnt nu ook Leo Groeneveld de bron van alle kwaad te zijn.