Fege Feuer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Grote vulkaan met een silver effect 2 stuks in een doos.

Laatst bewerkt door een moderator:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuke fontijn.
Wel een beetje ver weg gefilmd, maar ik denk dat ze bang waren dat de fontijn de camera wou aanvallen of zo...

deze vulkaan was een aantal jaren geleden al te koop bij Alpeco, opzich een prima dingetje, maar we wachten even de prijs af, voor we verder gaan oordelen

Nu ik dit tik, weet ik ook ineens vanwaar de green mamba mij bekend voorkomt

Laatst bewerkt:
Leuk ding. Volgens mij gekocht bij de Kaufland, 2 voor 7 euro.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
WN314-small-468x600.jpg

Deze was dit jaar te koop voor ik meen €14,- per twee. Ik heb hem aan het werk gezien met de jaarwisseling. Het is een behoorlijk hoge vulkaan. Hij komt langzaamaan steeds hoger. Uiteindelijk komt ie zeker 3 meter, bij vlagen 4 meter. Geeft veel licht, en brandt constant. Verder weinig kleur, en geen crackling erbij.
Relatief prijzig voor een vulkaan, maar komt nog best hoog en duurt aardig lang.

Ik had dit jaar ook een doosje. Helaas was een van de fonteinen zeer slecht, die kwam maar een meter hoog. De ander kwam wel hoger, maar toen die hoogte was bereikt was het ook direct voorbij. Ik had er meer van verwacht, want het waren best grote dingen en had er toch 7 euro per fontein voor neergeteld.

Ik had ze dit jaar ook weer. In duitsland gehaald voor 4 euro per 2! (Bij de Kodi of Kaufland)
Ik vind ze erg goed voor die prijs. Komt idd wel 3 meter hoog deze vulkaan.

Back
Bovenaan