Fearless

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 9210
Artikelnaam: Fearless
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 4 schoten
Effectomschrijving: 4 shots multishot met groene en paarse regen die overgaat in diverse kleurrijke sterrenpracht
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 5,95,-
Verpakkingseenheid: 36
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
img_2294.jpg

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
YES!!!! eindelijk! Hoe is het mogelijk, Kaboom komt met budget cakes. Klinkt leuk deze. Ik heb al een doorlont plannetje met dat andere budget potje!

Mooi label trouwens.

Ben benieuwd naar de rest. Bedankt voor het toevoegen Fred:wink:

Inderdaad Ilvan :)
Goede budget cakes ontbraken tot nu toe nog bij Schuurmans en het lijkt erop dat daar verandering in komt. Het is natuurlijk nog wel even de filmpjes afwachten, maar het begin is er in ieder geval.
Ik ben benieuwd :rolleyes:

Ik zou denken dat 4 schoten voor €5,95 redelijk duur is, maar ik zal verder niet oordelen voor ik de filmpjes gezien heb.
Het goede nieuws is in ieder geval dat er budgetcakes te voorschijn komen.

Bedankt voor het snelle posten van de nieuwelingen!

Ik hoop dat het maximaal gevuld is, dan zou het echt een goed budgetpotje zijn, ondanks dat hij maar 4 schoten heeft! :O

Ja gewoon een paar mooie volle boeketten zou echt prachtig zijn! Misschien wel per 2 geschoten:rolleyes:

hmmm potje ziet er toch nog aardig groot uit voor 4 tubes. Ik hoop op een mooie uitwerking.. Het is wachten tot de Demo. Rond 8 agustus is er vast een filmpje van :wink:

Vind de efecten echt heel mager, vooral de crackling komt erg zacht en zwam over. Nee voor mij is dit te duur.

FEARLESS wordt NIET UITGELEVERD

FEARLESS wordt NIET UITGELEVERD

Gisteren brief gekregen dat artikel 9210 Kaboom Fearless NIET wordt uitgeleverd!!!
Voldoet niet aan de wettelijke eisen

Back
Bovenaan