Fatal Screamers

Ik had deze ook gehad en vond ze zeer tegenvallen. Thunderclap pijltjes uit belgië waren veel beter.
Misschien nog een tip voor mensen kijk eens naar de ghost king die is wel heel erg goed en ook van Rubro dus een goede vervanger alleen geen pijl.

Deze komen er zeker niet meer. Ik had er 12. 2 klapten op de grond. Wel leuk voor een fluitpijl:bonk:. Sommigen waren zeer kort. Ik denk dat ik er 3 had die echt lekker ver doorgingen.

Het geld absoluut niet waard. Zeer matige fluitpijlen.
Korte fluit, niet hard en kort.

Eens met de voorgangers. Kwaliteit komt absoluut niet in de buurt van de Screaming Girls of de oude Cruise Rockets. Prijs is veel te hoog voor wat je krijgt.

Nu ik de rest ook gestookt heb kom ik tot dezelfde conclusie als iedereen. Matige dingen, en absoluut geen waardige 'vervangers' voor de screaming girls of cruise rockets. Kapjes die vast bleven zitten, lonten die eruit vielen, niet echt een lange fluit. Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

De kwaliteit was ver te zoeken bij deze pijlen,en ik baal wel omdat je een beetje op het verkeerde been word gezet door de promotie van deze pijlen.Het is ook niet een echt schokkend bedrag,maar gebruik dan een andere omschrijving v/d pijlen.

Wat een troep, had 5 pakjes gekocht op de goede hoop. Maar helaas, kapjes kwamen moeilijk los. Korte fluit als ze al wilden fluiten. Van een pakje wilde er geen een opstijgen en klapten direct op de grond...

Nog maar weinig goeie gilpijlen op de markt...misschien dat Wolff's Strike Force de nieuwe goeie zijn? De Whistling dingen van BKV, of die gele Tolle Lola's...maar die zijn niet grensoverschrijdend lang of hard zoals Screaming Girls, Brullende Schwiegermutter en Cruise Rockets ooit waren... Het gat in de markt blijft bestaan!

"Oorverdovend"? Neen.
"Tot in de wolken"? Als het mistig is misschien.

Stom he? Goede fluitpijlen zijn zoals je het zelf zegt een gat in de markt. Als een importeur deze goed weet op te vangen door een prachtige fluitpijl te maken a la Cruise Rocket/Screaming Girls dan heeft die een goudmijntje in handen!

Ik heb een paar pakjes besteld:)

Ik heb ook nog een pak Cruise Rockets versie 2010 liggen, ik zal de Fatal Screamers eens met die pijlen vergelijken oudjaarsdag!

Komt ie:
De Fatal Screamers kwamen nog niet half zo hoog als de Cruise Rockets (2010). Waar de Cruise Rockets 3-traps gilpijlen zijn met crackling-boeketje, hadden de Fatal Screamers enkel 1 giltrap. De gil zelf was iets zachter dan de Cruise Rocket, maar opzich wel OK.

Ook bij mij viel de lont er af en toe uit tijdens het loshalen van de lontkap. Bij mij zijn er geen pijlen op de gond ontploft.

Mijn broertje heeft overigens nog de Silver Thunder van GBV gehad. De Fatal Screamers zijn hier heel goed mee te vergelijken. Echter zijn de Silver Thunder pijlen per pak 2 euro goedkoper dan de Fatal Screamers en dan heb je nog een pijl meer ook...

Kortom, aangezien ik vorig jaar 4,95 voor 6 Cruise Rockets heb betaald en dit jaar ook 4,95 euro voor 4(!) Fatal Screamers, zijn deze laatste veel te duur. De kwaliteit van de Fatal Screamers moet gigantisch verbeteren, of de prijs moet zakken naar maximaal €2,- netto verkoopprijs voor ik deze pijlen weer koop.

Ik was behoorlijk teleurgesteld. Als je kijkt wat je er voor krijgt in prijs/kwaliteitsverhouding.
Geef mij dan toch maar de (oude) cruise rockets.

Helaas moet ik ook vermelden dat deze zeer tegenvallend was, te kort en stegen slecht en wild op. Volgend jaar maar een waardige fluitpijl opzoeken

Hoopte bij de aankoop op een leuke vervanger van de Cruise Rocket...Wat een domper was dat zeg.
Mee eens dat de prijs-kwaliteit verhouding een beetje zoek is bij deze pijlen (in mijn beleving)

Helemaal mee eens, was hier zeer benieuwd naar, maar vielen helaas erg tegen.
Hopelijk komen er ooit weer eens goede fluit pijlen.

Volgens mijn hebben ze een letter te veel gekregen, het is geen Fluitpijl, maar een Flutpijl.
Ongelooflijk dat deze nog verkocht worden met de tekst hoogte, hardste beste fluiter van Nederland.
Bedrog, en nog eens bedrog.

Ik moet ook terug komen op mijn eerdere reactie.
Mischien waren ze nu goed gedroogd, ik weet het niet, maar vond ze nu veel beter.
Volgend jaar zeker weer een paar pakjes.

Back
Bovenaan