Fast Forward [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1236
Artikelnaam: Fast Forward
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 34,99

1236-Fast-Forward-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk ding. Blauw met glitter in dat tempo vind ik best goed uitpakken. Vuurwerktotaal heeft dit jaar een aantal mooie producten opgenomen in de collectie.

Vind hem ook erg goed overkomen, maar die laatste drie salvo's van crackling komen bij mij een beetje als een anti climax over. Een laatste salvo waarin crackling in voorkomt kan ik mezelf meestal nogwel in vinden. Maar drie? Nee, dat vind ik dan weer te.

Ik hou wel van dit soort bakjes..
&0schoten en tog redelijke boeketjes.
Bij concurenten zo als wolff lukt het tegen woordig niet meer om met 10gram zelfs mooie gevulde boeketjes te krijgen..

Deze cake vind ik erg leuk door de crackling finale en door de gold glitter bij het blauw.
Salvo's maken deze cake helemaal af zoadat hij niet eentonig word.
De prijs is ook goed met ongeveer 50 cent per schot!
Bravo Zena Zo hoord het! zeker prijs waardig voor 50cent per schot!

Inderdaad 3xh. Het hoeven ook helemaal niet altijd de grootste boeketten te zijn, maximaal gevuld. Iets als dit is ook prima, als het maar goed uitgevoerd wordt en die uitwerking laat vaak te wensen over.
Wat je zegt, hulde aan Zena.

Lekker agressief bakkie eigenlijk. Gaat hier niet om boeketgrootte of harde burst, maar om felle salvo's en zeker die crackling eindsalvo's driemaal is hard. 50 cent per shot, 500gr. voor €35...zo willen we het zien; topcake!

het verbaasd me een beetje dat iedereen zo enthousiast is... 70x kleine boeketjes, wat maakt deze cake zo interessant? als je 4x een deep impact van herlat afsteekt heb je precies hetzelfde voor de helft van het geld... ikzelf haal alleen 500 grammers met grote boeketten, de budgetcakes mogen van mij lekker simpel zijn...

Ik bestel bij zena en zoek dan ipv de Fast Forward een andere cake in dezelfde prijsklasse... welke zou je adviseren?

het verbaasd me een beetje dat iedereen zo enthousiast is... 70x kleine boeketjes, wat maakt deze cake zo interessant? als je 4x een deep impact van herlat afsteekt heb je precies hetzelfde voor de helft van het geld... ikzelf haal alleen 500 grammers met grote boeketten, de budgetcakes mogen van mij lekker simpel zijn...

Ik zou bijvoorbeeld voor de switch gaan van bkv als je bij harten4 kan bestellen... dan heb je voor 2 tientjes een topper in handen met 40% korting!

Ik weet je budget niet maar bij zena heb je 500 grammers voor 25 euro gemiddeld die je in boxen koopt, bijvoorbeeld de zena cakebox

Zena verkoopt ook 500 grammers los vanaf 15,- euro. Zoals de Pyro's Clash en Pyro's Myth, en voor 20,- heb je de Super 500. En zo zijn er nog een aardig aantal 500 grammers van tussen de 15 en 25 euro. Kijk daarvoor hier eens rustig op het forum. En anders staan ze ook op de Zena webshop, www.zenavuurwerk.nl.

Back
Bovenaan