Fanmei Fireworks Fountain 999

Geinig volgens mij komen ze bij deze winkel vandaan? Zie 5:30 liggen verschillende versies
Ik zie ook een 111, 333 en een 666 versie.
Nou heeft 666 een andere betekenis in Europa dan in China.
Maar die andere versies net zo mooi zijn als 888 en 999 zou ik ze graag willen zien.
Maar dat zal wel voor altijd een wens blijven.

Vandaag 3 stuks van deze (en nog 1x 888) opgehaald bij Donadoni en was allemaal 2023 productiejaar, dus zou garantie moeten zijn voor goede kwaliteit.

Bedoeling is dat alle 3 de 999 tegelijkertijd gaan, dus zou een mooie muur van crackling moeten geven!

Afgelopen nacht op een rustig momentje op het pleintje waar ik stond te stoken even 3 op een rij gezet met ~3,5m onderlinge afstand met het idee om eens te kijken hoe de (grotendeels onbekende) toeschouwers/bijstanders zouden reageren.

Zo snel mogelijk alle 3 aangestoken en naast zelf te genieten, met name ook staan kijken (en genieten) hoe de toeschouwers reageerden op een enorme muur van felle en heftige crackling. Zo te zien viel het erg in de smaak!

Zo zie je maar weer dat, ook al heb je net daarvoor een heleboel dikke cakes en/of compounds staan stoken, dit net zo goed, of in sommige gevallen zelfs meer, veel enthousiasme op kan roepen!

En ja, ook werd enthousiast van zo'n geweldige hoeveelheid heftige crackling!

Nooit echt van de fonteinen geweest, maar kreeg dit jaar ineens FOMO, toch maar wat besteld.
Wat een topper dit! Blijf me verbazen wat ze in zo'n tube kunnen proppen.
Vind de 888 qua opbouw wel beter, 999 heeft in het midden ineens een saai stuk.

Back
Bovenaan