Mascl3ta
VWC lid
Ja prima, klein stukkie naar avond show, en kleinstukkie naar mascletaHeb geboekt! Eerste keer Fallas gaat dit worden. Hotel in de groene cirkel.
Is dit een gunstige ligging?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja prima, klein stukkie naar avond show, en kleinstukkie naar mascletaHeb geboekt! Eerste keer Fallas gaat dit worden. Hotel in de groene cirkel.
Is dit een gunstige ligging?
Waar is die avondshow precies dan? Of althans de grotere shows? En hoe laat beginnen die meestal?Ja prima, klein stukkie naar avond show, en kleinstukkie naar mascleta
Nit d'alba is ook een avondshow maar wordt geschoten op het stadhuisplein. ook om 00.00uurWaar is die avondshow precies dan? Of althans de grotere shows? En hoe laat beginnen die meestal?
als je naar dat plaatje kijkt, kan je naast les arts in de rivier staan tot vlak aan de brug, aan beide kanten vd brusg in de rivier. Je staat er precies voor. Zelf sta ik richting de rotonde bij Pg. de Lábereda op het plaatje, daar staat een enorm hoog gebouw. Daar wordt de klap eigenlijk door versterkt die weg opgestuurd. heel gaaf effect.Schieten ze tegenwoordig vanaf die brug? Wat is dan de beste te plek om te staan? Het Turia park zelf of die brede weg waar we de laatste jaren stonden?
Moet je even zoeken op Eline Valencia Inside. Die regelt dat. Geen idee wat het tegenwoordig kost. Wij betaalde ooit €75 incl. hapjes en drank, maar dat is volgens mij wel wat duurder geworden.Ik zou wel eens een keer mascleta vanaf zn balkon willen meemaken. Mensen hier ervaring mee? Ook welke aanbieders en wat zoiets kost?
Die rotonde is wel een flink af van de Montelivet brug. In de bedding zal je neem ik aan ook op een gegeven moment niet verder kunnen?als je naar dat plaatje kijkt, kan je naast les arts in de rivier staan tot vlak aan de brug, aan beide kanten vd brusg in de rivier. Je staat er precies voor. Zelf sta ik richting de rotonde bij Pg. de Lábereda op het plaatje, daar staat een enorm hoog gebouw. Daar wordt de klap eigenlijk door versterkt die weg opgestuurd. heel gaaf effect.
Ze bouwen de show op trailers op, die rijden ze voor de show de brug op. vergeleken met de de oude schietplek bij alameda is deze plek veel beter als de 2 jaren vlak na corona.
Moet je even zoeken op Eline Valencia Inside. Die regelt dat. Geen idee wat het tegenwoordig kost. Wij betaalde ooit €75 incl. hapjes en drank, maar dat is volgens mij wel wat duurder geworden.
Die rotonde is wel een flink af van de Montelivet brug. In de bedding zal je neem ik aan ook op een gegeven moment niet verder kunnen?
Dit jaar niet geweest, maar wij vonden het de vorige keren echt prima. Wij stonden bij die kleine rotonde vlakbij de walvis en daar was het reuze gezellig. Werd lekker wat gestookt en het zicht op de shows was perfect.
Bij oranje getekende kan je in de rivier staan. bij paars op de brug worden de trailers met vuurwerk gezet. bij penya-roja(getekende streep) kan je er recht voorstaan.Die rotonde is wel een flink af van de Montelivet brug. In de bedding zal je neem ik aan ook op een gegeven moment niet verder kunnen?
Dit jaar niet geweest, maar wij vonden het de vorige keren echt prima. Wij stonden bij die kleine rotonde vlakbij de walvis en daar was het reuze gezellig. Werd lekker wat gestookt en het zicht op de shows was perfect.
Wij hebben het 2 keer gedaan, ook geboekt via Eline. De eerste keer was fantastisch, direct van overtuigd dat we dit vaker gingen doen. Jaar erop weer gedaan, maar dat was een flinke tegenvaller. Uit mn hoofd gingen de deuren om 12:30 open, waren mooi op tijd. Echter toen we bovenkwamen stond er een flinke groep Spanjaarden die er duidelijk al eerder waren. Lieten ons er amper tussen, dan is 200euro per stel best wat geld. Kan een keer pech hebben natuurlijk, maar voor ons wel reden om het niet weer te boeken.Ik zou wel eens een keer mascleta vanaf zn balkon willen meemaken. Mensen hier ervaring mee? Ook welke aanbieders en wat zoiets kost?
De gele streep is de brug waarvan ze schieten. De zwarte streep is waar ze de hekken in de bedding ongeveer hebben neergezet. Wij stonden in dat ovale tuintje wat in omcirkeld heb. Vonden het echt een perfecte plek.
Bekijk bijlage 1813259
Ja echt een top plek inderdaad. Staan we straks weer samen te genieten!Ja dat was top daar he. Mooie afstand en lekker de ruimte en rustig!