Fallas 2026 wie gaan er?

Wij hebben geannuleerd en hebben er nu 1 midden in Russafa, wel weer een meier duurder maar dat boeit niet.
(onderste groene stip in het midden van de kaart uit bovenstaande post)

@Airforce, wat de normale prijzen zijn geen idee, wij waren voor de eerste 1079 kwijt en nu 1200
Voor 8 dagen, twee personen. Vliegen 667

Wij hebben geannuleerd en hebben er nu 1 midden in Russafa, wel weer een meier duurder maar dat boeit niet.
(onderste groene stip in het midden van de kaart uit bovenstaande post)

@Airforce, wat de normale prijzen zijn geen idee, wij waren voor de eerste 1079 kwijt en nu 1200
Voor 8 dagen, twee personen. Vliegen 667
Ik kom via verschillende sites niet lager uit dan een euro of 120 per nacht voor een een persoons kamer.

Wij hebben op verschillende plekken gezeten. In Russafa beviel ons zeer goed. Van de herrie merken we niks 's nachts. Dan slapen we. 's Ochtends hoef ik ook niet tot 11 uur in mijn bed te liggen dus dat ene bommetje zal me worst zijn. Voordeel vinden wij dat je om de hoek zit van een drankje, om de hoek van veel shows. Zeker op de laatste dag vinden we dat lekker, want dan is het te druk voor de fiets vinden we en is als lopend vlakbij. Verder heel kort bij het centrum in en op loopafstand van de avondshow zodat we daar ook niet met onze fiets zitten en onderweg wat kunnen afsteken tijdens de wandeling. En je kan op elke hoek 's avonds ook nog wat knallen of in ieder geval kijken voor het slapen gaan. Alles wat meer zuidelijk of meer richting Cabanyal wordt geschoten hebben we de fiets voor.

Dus wij hebben dit jaar echt als groepje bewust weer voor Russafa gekozen. Overdag op de fiets, 's avonds bij het hotel beetje vuurwerk halen, wat afsteken, drankje doen en je bed inrollen zonder weer op de fiets te moeten stappen. Voor ons ideaal.

Ja, vinden wij ook ideaal wat betreft de ligging voor de avondshow.

Afgelopen jaar was voor mij een slecht jaar. Twee dagen voor vertrek overleed m'n vader vrij plotseling. Dag na terugkomst de crematie. Heb er bij vlagen van genoten maar bij vlagen ook absoluut niet. Kijk nu echt weer uit naar een iets minder beladen editie!:cool:

Back
Bovenaan