Fallas 2024 - Mascletàs & shows!

https://www.youtube.com/watch?v=cHxdFn2Fd1c

Hierbij de videos van de castillos van Tunis en Marti gefilmd vanaf het barcelo hotel.

De castillo van Marti was een meer als prima castillo, de castillo van Tunis vond ik echt uiterst teleurstellend waar bij van alles niet klopte, eerst de show die aan het begin stopte, gebrek aan ritme en tempo en een zeer rommelige finale.

Avondshow net zat heel vaag inelkaar maar wel veel vuurwerk. Denk dat het kwa budget wel lekker zit.

Zeer benieuwd naar het geweld op het plein, ziet er indrukwekkend uit met de grootste terremotto ooit en drie lagen met flinke vlinders.

PXL_20240319_091827527.jpg

PXL_20240319_091749088.jpg

PXL_20240319_091600581.jpg

PXL_20240319_123522308.jpg

De aankomende tijd zal ik hier mijn video's van alle shows die ik bezocht heb plaatsen,
beginnend met een kleine samenvatting van deze editie :D

No Refunds....
Ik hoop niet dat dit de nieuwe trend gaat worden in Valencia. Verblijf wordt automatisch met het jaar duurder. Dat geldt voor slapen, maar ook voor extra's zoals een dakterras. Ik snap dat er sponsoren moeten zijn, maar ik begreep dat Darren standaard al de nodige sponsoren heeft.

No Refunds....
Ik hoop niet dat dit de nieuwe trend gaat worden in Valencia. Verblijf wordt automatisch met het jaar duurder. Dat geldt voor slapen, maar ook voor extra's zoals een dakterras. Ik snap dat er sponsoren moeten zijn, maar ik begreep dat Darren standaard al de nodige sponsoren heeft.
Als een evenement wordt geannuleerd door de evenementorganisator (d.w.z. een annulering vanwege omstandigheden buiten de controle van de evenementorganisator), zal TicketSource de aankoopprijs van uw tickets en eventuele boekingskosten terugbetalen.

VIVID en wij van PyroClass sponsoren al een groot gedeelte van de show, maar hoe meer geld er is hoe groter de show wordt.

Nog 6 dagen tot de ticket verkoop sluit!
De verkoop gaat als een speer, dat betekend dat we al een prachtig budget hebben.
Een spektakel staat al vast :d
Wil je dit meemaken? Bestel nog snel je ticket: https://www.ticketsource.eu/fallas-festes-fireworks

De deuren gaan om 19:30 uur open, en we beginnen met schieten om 21:30 uur.
Er zal eten, drinken en muziek aanwezig te zijn om jullie op te warmen voor de grote Mascletà Noctura!

473162371_912379407546236_3868303423117957631_n (1).jpg

Back
Bovenaan