Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat het weer door kan gaan, maar als ik de regerings leiders hoor overal gaan we niet terug naar normaal, daarom lijkt het me onvoorstelbaar dat we ooit nog op dat bomvolle plein kunnen staan.
Ik hoop dat het weer door kan gaan, maar als ik de regerings leiders hoor overal gaan we niet terug naar normaal, daarom lijkt het me onvoorstelbaar dat we ooit nog op dat bomvolle plein kunnen staan.
Na alle beelden van Fallas 2021 toch maar doorgezet en Fallas 2022 geboekt samen met een stookmaat! Eerste keer dus zijn erg benieuwd. We vliegen vanuit Keulen en hebben een Airbnb vlak bij Palau. Nu al zin in!![]()
15e t/m de 20e en vliegen met Ryanair.Hele goede keus, ga je zeker geen spijt van hebben. Van wanneer tot wanneer ge ja en met welke maatschappij?
15e t/m de 20e en vliegen met Ryanair.![]()
Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!
We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!
Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!
We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!