Fallas 2022 [Wie gaan er]

Mattenfreak, ik en onze vrouwen gaan ook nog van 5 t/m 8 maart. We wouden er ook eens graag heen terwijl ze met de poppen beginnen te bouwen. Lekker in de rust beetje rond slenteren en bij de grote poppen kijken.

De voorpret is inderdaad al lekker begonnen. Hopelijk gaat alles goed en mogen we over 11 maanden weer die kant op! :handsup:

Ik hoop dat het weer door kan gaan, maar als ik de regerings leiders hoor overal gaan we niet terug naar normaal, daarom lijkt het me onvoorstelbaar dat we ooit nog op dat bomvolle plein kunnen staan.

Vandaag ook de appartementen geboekt. Hebben mooie gevonden tegenover Mercat Central, mooi gelegen en zag er top uit.

Ik hoop dat het weer door kan gaan, maar als ik de regerings leiders hoor overal gaan we niet terug naar normaal, daarom lijkt het me onvoorstelbaar dat we ooit nog op dat bomvolle plein kunnen staan.

Wees blij dat je zoveel hebt meegemaakt, je zou net zoals ik 1 dag van te voren de cancel te horen krijgen. En dat zou me eerste keer zijn , noem het karma of niet. Maar je hebt al genoten man ! Dus doe je best om weer wat moois te maken voor ieder die nog niet heeft kunnen gaan ! Kijken of dat lukt ?!

ach vuurtje die heren praten nu zo omdat het moet voor hun positie , maar ook fallas is een commercieel evenement geworden de laatste jaren dus ook valencia ziet maar weer al te graag het plein vol staan

Vergis je niet heren. De regels worden hier strenger/beter nageleefd dan in NL. Een vol plein zir ik voorlopig ook nog niet gebeuren

Na alle beelden van Fallas 2021 toch maar doorgezet en Fallas 2022 geboekt samen met een stookmaat! Eerste keer dus zijn erg benieuwd. We vliegen vanuit Keulen en hebben een Airbnb vlak bij Palau. Nu al zin in! :cool:

Na alle beelden van Fallas 2021 toch maar doorgezet en Fallas 2022 geboekt samen met een stookmaat! Eerste keer dus zijn erg benieuwd. We vliegen vanuit Keulen en hebben een Airbnb vlak bij Palau. Nu al zin in! :cool:

Hele goede keus, ga je zeker geen spijt van hebben. Van wanneer tot wanneer ga je en met welke maatschappij?

Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort ook maar boeken. Ieder geval het appartement en later wel de vliegtickets.

Ik zit te denken aan 10 t/m 20 maart.

Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!

We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!

Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!

We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!

Kijk, geweldig nieuws Pim. Groot gelijk dat jullie gaan. Genieten van de voorpret en het boeken en alles. Mochten er vragen zijn, we horen het wel.

Lekker Pim, zeker doen en volop van genieten! Lange periode ook, kan je zeer veel meepakken van alles wat het feest in zich heeft!

Kom jij de buurt daar ook weer onveilig maken.

Beter laat dan nooit! Vanaf 10 maart pak je de stad t/m de 14e nog normaal en rustig mee en heb je alsnog iedere dag een mascleta. En na de 19e is de stad ook gelijk helemaal 'dood' van al dat feesten dus in principe kan je dan beter de 20e lekker weer terug naar huis gaan.

Dit jaar het begin ook eens meepikken, en even lekker in alle rust genieten van de stad...

Scav en vrouw
24-28 februari transavia
Appartement bij mercat central

Back
Bovenaan