Fallas 2017

Laten we hopen dat de beelden in de straten iig wel erg mooi en kleurrijk zullen zijn.
Maar als ze op afgelopen jaar lijken moet dat helemaal goed gaan komen.

Geboekt van 14 tm 20 maart. Hotel aan Turia park. Alles binnen loop afstand helemaal prima.

Gaan met de auto.Eerst paar dagen Barcelona en dan door naar Valencia en op de terugweg paar dagen Millau. Maken er een gewoon een paar weken onderweg van!!

Mooi om te zien mighty, lekkere grote vakantie van maken ook, groot gelijk.
Hier begint het inmiddels voor Fallas ook alvast wat te kriebelen zo langzamerhand.

Het is bij ons ook zo goed als rond!

16-20 maart aanwezig waarschijnlijk! :D Voor de hele groep de eerste keer! Dat wordt wat :D

Mooi om te zien Bizzle. Vanaf waar vlieg je? heb ff op transavia gekeken maar die is nog steeds erg duur.

Wat zijn de hotels ook duur zeg overal voor 2017. Normaal zit ik altijd voor een euro of 60 per nacht maar nu is 105 per nacht toch wel het instap tarief zeg maar... meer mensen hier `last` van?

Vind het ook ieder jaar wel iets stijgen hoor de prijzen.
Maar wellicht is een appartement een optie? die zijn vaak een stuk goedkoper.

Wij hebben inderdaad een appartement geboekt.

Dat komt op €67 per nacht uit, dan hebben we een zeer luxe appartement met dakterras en jacuzzi etc dicht bij plaza ayuntamiento

Televisie tip: Op zondagavond 6 november om 19:50 kun je op NPO3 een uitzending van 3 op Reis bekijken met daarin een reportage van Fallas de Valencia.

Hebben echte liefhebbers interesse een appartement te delen.Samen is het net wat voordeliger(nogal).
wbt Het eten kan je gerust aan die aardige Spanjaarden overlaten!!(ervaring mee)
Een penthouse met 5 man vind ik ook prima bijvoorbeeld.Iemand suggesties,barst los?
Ik wil Fallas 2017 graag meemaken en hoe gekker hoe beter.

Hebben echte liefhebbers interesse een appartement te delen.Samen is het net wat voordeliger(nogal).
wbt Het eten kan je gerust aan die aardige Spanjaarden overlaten!!(ervaring mee)
Een penthouse met 5 man vind ik ook prima bijvoorbeeld.Iemand suggesties,barst los?
Ik wil Fallas 2017 graag meemaken en hoe gekker hoe beter.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan