Fallas 2014 - Wie gaan er?

Ben dit jaar van de partij voor de eerste keer.
Alleen de laatste dag helaas niet.
Als het mijn bevalt,ga ik volgend jaar misschien een hele week.
Zal mijn benieuwen!!!

Zeker, ben erbij dit jaar, met vriendin dit keer, die moet dat festival toch ook eens zien. :)

Wij zijn er van 16 - 22 maart, lekker weekje. :wink:

Geen organiserend reisje? bij FPM hadden ze dit toch een jaar? :) vanuit fpm zelf.
Wat zijn jullie zoal kwijt voor de trip mannen?

Geen organiserend reisje? bij FPM hadden ze dit toch een jaar? :) vanuit fpm zelf.
Wat zijn jullie zoal kwijt voor de trip mannen?

Voor de reis, dus incl. vlucht en hotel ben ik €250,- kwijt... En je kunt het qua opmaken zo gek maken als dat je zelf wilt :)

Dan ben je aardig goedkoop uit. Heel vroeg geboekt? Zelf ben ik al €200,- kwijt voor een ticket... Nog een hotel erbij boeken en dan zit ik denk toch wel op de €400, misschien iets meer. En dan natuurlijk nog je overige kosten, taxi/metro, vuurwerk, eten en drinken, enzovoort. Ga er gewoon van uit dat ik zeker €800+ kwijt ben, maar wel een (waarschijnlijk) mooie ervaring rijker!

Tweede keer dit jaar! zwaar van de partij! kan niet wachten om die dreunen op het plein weer te horen! :D Hoop wel dat er snel wat duidelijkheid komt over het programma en alles er om heen.

12 tot 21 maart met 4 andere freaks ! :bonk:

16 tm 23 maart present! Iemand een idee tot wanneer er shows zijn op het plein? Ik dacht zelf 18 maart maar kan dit nergens vinden.

19e is de laatste dag van het feest, dus ook de laatste dag van de mascletas en avond shows.

(Als dit niet correct is corrigeer me dan) :p

Ik ben van 14 tot 20 maart in Valencia. De laatste nachtshow is 18 maart. De datums en wie er schiet wordt binnenkort bekend. 19 maart heb je een Nocturna op plaza de ayjuntamiënto.
Ik heb er weer zin in, ik zit in het Valencia Palace hotel, voor de 2e keer ga ik, dit jaar samen met Kwakkebol.

16 tm 23 maart present! Iemand een idee tot wanneer er shows zijn op het plein? Ik dacht zelf 18 maart maar kan dit nergens vinden.

Hey Sr-lex.Ik dacht t/m de 19.Zelf ben ik er ook.Misschien zien we elkaar wel.Kan ik zien van wie ik de spullen gekocht heb.

Ben ook nog ff druk aan het uitzoeken hoe en wat, maar waarschijnlijk aanwezig van 12 t/m 21 mrt. Mensen nog een tip voor een hotel(2 pers)? Tickets zijn nog prima te doen op dit moment.

ik ben nog aan het nadenken om met mijn vrouw te gaan. waar boeken jullie de tickets voor vliegreis? transavia heeft wel aanbiedingen die leuk zijn, maar voor twee personen kom je al snel een 300 euro heen en terug en dan moet je nog hotelletje.
greetzz

ik ben nog aan het nadenken om met mijn vrouw te gaan. waar boeken jullie de tickets voor vliegreis? transavia heeft wel aanbiedingen die leuk zijn, maar voor twee personen kom je al snel een 300 euro heen en terug en dan moet je nog hotelletje.
greetzz

nou 300 euro voor 2 personen? Ik zeg pakken... tijdje terug betaalde je 270 voor retourtje voor 1 persoon... goedkoper ga je het denk ik niet meer krijgen...

Back
Bovenaan