Falla 2022!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Gisteren zijn ze weer bekend geworden, de Fallas van de sectie Especial:

246176881_1945489745613266_8259415216269189336_n.jpg

245915550_1945490012279906_5972245785510247509_n.jpg

246129943_1945489768946597_508482674661888719_n.jpg

22 Januari (Zaterdag)

19:30 - Beëdiging van de Fallera Mayor en haar Corte d'Honor in het Palau de la Musica met aansluitend een vuurwerkshow.
23 Januari (Zondag)

17:30 - Beëdiging van de Fallera Mayor en haar Corte d'Honor in het Palau de la Musica met aansluitend een vuurwerkshow.

Dit vind toch plaats op 26 en 27 februari?

Wat denken jullie, zal het doorgaan?

Het plein is sowieso een probleem want de sponsors en de gemeente willen niet betalen. Opzich logisch als er door corona amper toeristen komen ( normaal gesproken komen er miljoenen toeristen op het feest af ). Paar weken terug zei een show schieter dat hij denkt dat er geen show daardoor op het plein komt.

Maar ik heb door corona m'n twijfels of er uberhaupt wat doorgaat. Hooguit dan een oaar mascletas in de straten en ik denk zelf dat ze het weer willen uitstellen tot een geschikter moment.

Het plein is sowieso een probleem want de sponsors en de gemeente willen niet betalen. Opzich logisch als er door corona amper toeristen komen ( normaal gesproken komen er miljoenen toeristen op het feest af ). Paar weken terug zei een show schieter dat hij denkt dat er geen show daardoor op het plein komt.

Maar ik heb door corona m'n twijfels of er uberhaupt wat doorgaat. Hooguit dan een oaar mascletas in de straten en ik denk zelf dat ze het weer willen uitstellen tot een geschikter moment.

ik ben er helaas ook bang voor, zal voor de 3e keer op rij huilen worden...

Plein zal inderdaad lastig worden ben ik bang, maar voor de rest maak ik mij niet zoveel zorgen. Ik ga er gewoon vanuit dat alles doorgaat. Heb er ontzettend veel zin in.

Ik blijf ook (gematigd) positief, al is het maar omdat ik er gewoon aan toe ben en zin in heb na twee jaar annuleren!

Dan maar evt zonder het plein en in een iets afgeslanktere vorm. En je houdt ruim twee uur per dag over voor andere culturele/culinaire dingen!

Ik blijf ook (gematigd) positief, al is het maar omdat ik er gewoon aan toe ben en zin in heb na twee jaar annuleren!

Dan maar evt zonder het plein en in een iets afgeslanktere vorm. En je houdt ruim twee uur per dag over voor andere culturele/culinaire dingen!

Inderdaad, afgelopen september was ook in afgeslankte vorm maar we hebben echt geweldige dagen gehad. Hebben veel vuurwerk gezien en het programma was veel uitgebreider dan voorspelt.

Back
Bovenaan