Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Ik zal er zaterdag ook zijn, en daar op basis van de geschoten Extreme Salutes bepalen of ik ze bestel. Ik ben benieuwd!We schieten in iedergeval de 2 beste van de Extreme Salute, omgelabeld met eigen VWM7K logo, om mee te stunten,
Ik hoop wel dat we de goede binnnen hebben gekregen. Dat weten we pas zaterdag !
gr
Edwin
Ik zal er zaterdag ook zijn, en daar op basis van de geschoten Extreme Salutes bepalen of ik ze bestel. Ik ben benieuwd!
Dit was dus 761B1 neem ik dan aan? Heb m gezien gisteren en inderdaad de Outbreak ging harder. Was wel benieuwd of dit een nieuwe versie was gezien hier inderdaad een 3schots finale in zat.We hebben vanavond de NIEUWE Extreme Salute 2009 geschoten versie 1
Prachtig mooi, ietsje kleiner dan de Fasinating Trip wel mooie final weer met 3 tegelijk.
Wat gewoon snoeihard is : OUTBREAK je staat gewoon met je ogen te knipperen zo hard!!! super
![]()
Nou, net bij de vwm7kamp demo geweest... en tja, dit gaan ze niet worden voor mij.
Ze hebben een goede burst, absoluut. Maar ze zijn gewoon aanzienlijk minder dan wat ze waren qua effect (al is dat puur op de filmpjes van de ES van vorige jaren gebaseerd). Het is een mager effect terwijl ik op de filmpjes juist altijd zo'n opvallend vol effect zag.
Ik was iig niet echt onder de indruk. Ze hadden ook minder harde bursts dan bijv. de Earthquake van Bonfire Oriental.
Hoe kun je nou conclusies trekken als je de ES nog nooit live gezien hebt, op vandaag na
Beste EschR,
De uitwerking van ES B wordt bij ES A gezet.
De uitwerkingen van de ES B waren inderdaad anders dan op het filmpje.
Ondanks het verschil vinden wij de de VWM - 7kamp Extreme Salute een super pot.
Ik hoop dat je van de show genoten heb.
vr.gr.
Edwin