Extreme Salute

Had vorig jaar 6 ES en daarvan zaten er ook al een aantal zonder finale. Weet niet wat ze allemaal uitspoken met deze cake maar het is wel een verrassing wat je krijgt!

mooi filmpje Pigi,

Kom je a.s. zaterdag ook bij ons filmen ?

We schieten in iedergeval de 2 beste van de Extreme Salute, omgelabeld met eigen VWM7K logo, om mee te stunten,

Ik hoop wel dat we de goede binnnen hebben gekregen. Dat weten we pas zaterdag !

gr

Edwin

wat een super pot blijft dit toch. en het maak niet welke je van de 6 krijgt ze zijn allemaal steengoed.

In dit youtube filmpje van de Rijswijkse Vuurwerkhal demo 2009 komen beide ES's goed in beeld (meteen de eerste cakes, dus op 0:01).
De linker komt, behalve de afwezigheid van een drieschots finale, overeen met de zesde ES in het vuurwerkland filmpje, de rechter lijkt een licht gemuteerde versie (crakling toegevoegd) van de vijfde ES in het vuurwerkland filmpje (en ook hier weer het gemis van een finale).

Wat verder nog opvalt is dat "de nieuwe ES's" wat sneller zijn geworden. Ze duren nog maar 25-30 sec., waar "de oude ES's" 40-45 sec. duurden.

Maar oh, oh, oh....wat zijn/blijven het toch een toppers qua burst en grootte van het boeket!!!!!! :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@B&W: ES is nog steeds absoluut top, ik heb er dan ook al doosje van besteld. Maar vertel ons nu aub eens het hoe, wat en waarom tav de doorgevoerde veranderingen.

ps: Ik vind het vreemd dat Barely Legal niet op de B&W site is terug te vinden.

Laatst bewerkt:
We schieten in iedergeval de 2 beste van de Extreme Salute, omgelabeld met eigen VWM7K logo, om mee te stunten,

Ik hoop wel dat we de goede binnnen hebben gekregen. Dat weten we pas zaterdag !

gr

Edwin
Ik zal er zaterdag ook zijn, en daar op basis van de geschoten Extreme Salutes bepalen of ik ze bestel. Ik ben benieuwd!

Ik zal er zaterdag ook zijn, en daar op basis van de geschoten Extreme Salutes bepalen of ik ze bestel. Ik ben benieuwd!

We hebben vanavond de NIEUWE Extreme Salute 2009 geschoten versie 1
Prachtig mooi, ietsje kleiner dan de Fasinating Trip wel mooie final weer met 3 tegelijk.

Wat gewoon snoeihard is : OUTBREAK je staat gewoon met je ogen te knipperen zo hard!!! super

:):):)

Laatst bewerkt:
We hebben vanavond de NIEUWE Extreme Salute 2009 geschoten versie 1
Prachtig mooi, ietsje kleiner dan de Fasinating Trip wel mooie final weer met 3 tegelijk.

Wat gewoon snoeihard is : OUTBREAK je staat gewoon met je ogen te knipperen zo hard!!! super

:):):)
Dit was dus 761B1 neem ik dan aan? Heb m gezien gisteren en inderdaad de Outbreak ging harder. Was wel benieuwd of dit een nieuwe versie was gezien hier inderdaad een 3schots finale in zat.

De geschoten versie gisteravond had groen paarse peonys met crackling aan bord.
Wel Was wel mooi blokje. Ik vond de burst hard, maar meen me te herinneren dat de oude vertrouwde ES Harder klapte.

3 Schots finale was wel in deze versie verwerkt, en dat maakt hem echt af...

Gister besteld bij de koorn en co in Rotterdam, ik ben benieuwd.
Lekkere burstknal en mooie effecten :D

Tja... van die extreme salute op dat laatste filmpje ben ik dus totaal niet onder de indruk. Wilde dit jaar eindelijk eens aan die ES gaan beginnen, maar met die nieuwe versies denk ik toch dat ik ze ga laten staan.

Ik vond die Extreme Salute van het laatste filmpje wel heftig hoor, ook al lijkt dat op het filmpje misschien niet zo..
Maar de effecten waren echt groot, en met de burstknal was ook niets mis :wink:

Nou, net bij de vwm7kamp demo geweest... en tja, dit gaan ze niet worden voor mij.
Ze hebben een goede burst, absoluut. Maar ze zijn gewoon aanzienlijk minder dan wat ze waren qua effect (al is dat puur op de filmpjes van de ES van vorige jaren gebaseerd). Het is een mager effect terwijl ik op de filmpjes juist altijd zo'n opvallend vol effect zag.

Ik was iig niet echt onder de indruk. Ze hadden ook minder harde bursts dan bijv. de Earthquake van Bonfire Oriental.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem vanavond weer gefilmd, de A en de B versie. Ik ben het eigenlijk totaal niet met je eens EschR vooral de A was erg mooi, had mooie grote ronde breaks en prachtige blauwe stars.

Nou, net bij de vwm7kamp demo geweest... en tja, dit gaan ze niet worden voor mij.
Ze hebben een goede burst, absoluut. Maar ze zijn gewoon aanzienlijk minder dan wat ze waren qua effect (al is dat puur op de filmpjes van de ES van vorige jaren gebaseerd). Het is een mager effect terwijl ik op de filmpjes juist altijd zo'n opvallend vol effect zag.

Ik was iig niet echt onder de indruk. Ze hadden ook minder harde bursts dan bijv. de Earthquake van Bonfire Oriental.

Hoe kun je nou conclusies trekken als je de ES nog nooit live gezien hebt, op vandaag na

Hoe kun je nou conclusies trekken als je de ES nog nooit live gezien hebt, op vandaag na

Oh, het is ook goed mogelijk dat m'n verwachtingen te hoog waren hoor.
Maar ik kan wel prima beoordelen dat deze cakes anders waren dan die op de filmpjes.

Beste EschR,

De uitwerking van ES B wordt bij ES A gezet.
De uitwerkingen van de ES B waren inderdaad anders dan op het filmpje.
Ondanks het verschil vinden wij de de VWM - 7kamp Extreme Salute een super pot.

Ik hoop dat je van de show genoten heb.

vr.gr.

Edwin

Back
Bovenaan