Sjaak afkraak, ik snap echt niet dat jij tijd besteed aan dit forum

Er zitten hier freaks, mensen die dit leuk vinden. Je mist zeker een arm of je bent een vrouw en hebt een wat langere maandelijkse periode. In ieder geval een hoop frustratie in jou..
Wel heel toevallig als die hond aan het snuffelen is, dat het spul afgaat. Ik denk dat ik nog eerder de loterij win.
Wat is aardig wat schade? Geef mij is een paar voorbeelden behalve Enschede waar dit is gebeurd dan? (In Nederland graag). Je praat net zo, als de OvJ en de rechters. Die achten de kans op een calamiteit met het vuurwerk ook groot. Met als voorbeelden: kaarsen, elektrische schakelaars en rokende mensen. Zo algemeen als wat.
Als je het zwart-wit gaat bekijken, natuurlijk is een garage vol (1.1G) vuurwerk gevaarlijk. Maargoed die man/vrouw is dus eigenlijk een paar dagen lang zijn hond aan het uitlaten, want daar komt het op neer (op zoek naar vuurwerk), zonder resultaat, en daar betaal ook jij voor. En dan kom je hier discussieren over dat het goed is wat ze doen? Op een vuurwerkforum..
Waarom hier de moraalridder uithangen?
Probeer het positieve uit vuurwerk te halen.
Er is namelijk al heel weinig positiefs over vuurwerk in de media, nog meer negativiteit maakt het forum er niet leuker op. Tuurlijk mag je realistisch zijn, maar overal maar verdedigen. Give me a break
Dus jij doet iets illegaals en dan mag een onschuldige hond voor jouw daden boeten?
Politie doen ook hun werk.
Vaak ligt het zware vuurwerk opgeslagen in de garageboxen,en een grote hoeveelheid kan aardig wat schade aanrichten dus dat ze deze mensen pakken is alleen maar goed.