Exploding Vulcano

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: EFC-1002-019
Artikelnaam: Exploding Vulcano
Bruto Gewicht: 3,1 KG
Netto Kruitgewicht: 380,5 gram
Aantal schoten: 19 schoten
Max. Tube diameter: 30 mm.
Effectomschrijving:
  • Red Tail to Red Dahlia with White Strobe Peony
  • Violet Tail to Violet Dahlia with Green Strobe Peony
  • Green Tail to Deep Green Dahlia with Gold Strobe Peony
  • Red Strobe Mine to Blue Tail to Red Strobe with Blue Dahlia
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: € 28,50

eurostar_-_exploding_vulcano.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Eurostar Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk ding! Ik dacht eerst dat ik naar een filmpje van de Red Heat zat te kijken, tot ineens die andere kleurtjes voorbij kwamen :p

Erg leuke cake hoor met een prima prijs. Deze ga ik in de gaten houden.

Vanavond gezien bij Rowy. Wat mij betreft de cake met de grootste boeketten van Eurostar :) Van wat we gezien hebben dan, uiteraard. De boeketten van deze cake zijn groter dan Burning Vulcano of Styx.

Vanavond gezien bij Rowy. Wat mij betreft de cake met de grootste boeketten van Eurostar :) Van wat we gezien hebben dan, uiteraard. De boeketten van deze cake zijn groter dan Burning Vulcano of Styx.

De eerste 5 schoten vind ik geweldig, daarna evenaart hij die uitwerking helaas niet en dat vind ik jammer waardoor hij voor mij niet een wow factor heeft.

sample was prachtig uitgevoerd en nu ineens 2 andere effecten ...Dit is juist de reden dat veel liefhebbers een jaar wachten met het kopen van nieuwe producten.

Ziet er in het begin veelbelovend uit en dan plots zie ik effecten die me niet overtuigen, slaat kapot of gewoon weinig sterren, maar dat maakt hem toch minder.

Eurostar heeft me helaas niet weten te overtuigen.
Ik heb deze en de Styx gekocht om te proberen maar ze zijn me niet echt bijgebleven. Standaard effecten, niet erg groot en redelijk leeg zelfs.

Een mooie 19 shots cake van Eurostar met mooie kleuren! Niet super bijzonder maar in de freakactie kan je hem voor 14,95 halen en dat vind ik hem wel waard.

Back
Bovenaan