Exploding Box

Niet verkeerd. Niet geweldig, maar voor de prijs van €42,- is ie goed te doen. Origineel geschoten, met die twee om twee om twee schoten tegelijk. De burst is lekker, maar de finale klinkt nauwelijks harder dan de andere schoten. Effectgrootte is helaas niet geweldig, maar de palm blijft wel lekker lang hangen.
Persoonlijk vind ik Hot Chains beter, maar ook dit is een goede cake.

PS: alleen in het filmpje van Pigi zie je ook de blauwe sterren goed.

Niet verkeerd. Niet geweldig, maar voor de prijs van €42,- is ie goed te doen. Origineel geschoten, met die twee om twee om twee schoten tegelijk. De burst is lekker, maar de finale klinkt nauwelijks harder dan de andere schoten. Effectgrootte is helaas niet geweldig, maar de palm blijft wel lekker lang hangen.

I totally agree :D

Voor wat betreft de blauwe sterren: die zie je in mijn filmpje inderdaad minder, omdat ik de goud-effecten goed wilde vastleggen. Dan ziet de camera de blauwe sterren een stuk minder (ivm lichtsterkte).

Sowieso waren het niet heel veel blauwe sterren, maar in real life valt blauw eigenlijk altijd goed op...

erg mooie cake hoe vonden jullie hem zelf op de demo overkomen
lijkt mij toch well een topper zo aan de films te zien

Mijn favoriet is het uit deze lijn.
Voor die €42 is het een goed presterend blok.
De palmen waren groot naar mijn mening, maar de middelste boekketjes waren wel weer sneller weg. Dit vind ik echter geen probleem, manier van schieten en de plaats van de effecten vind ik dan wel weer mooi.

Heb je gelijk in Darksoul.
Ik heb deze cake ook geskipt.
Niet omdat ik hem niet mooi vind, maar ik had een andere cake van Royal op me lijstje staan, die in palm effecten overeen kwam.
Weet even niet welke.. (schaam schaam..)

De reden dat ik deze cake gescipt heb, is vanwege me butget en ik vind het middelte effect niet erg mooi.

Ff iets kwijt hoor slecht ? ik oordeel daar niet over prijs is niet de duurste.
Maar ik kijk de filmpje een paar achter een om te kunnen beoordelen en bij de eerst schot gaat er rechts niet zo als het hoort denk ik links zie je duidelijk 2 schotem en midden ook aar rechts niet.
En de laatste schoten zijn drie keer niets komt niet uit zo als die zou moeten
Ik vind als alle efecten wel gaan als het moet een leuke pot maar om nou te lopen schreuwen de pot van 2009 nee zijn genoeg andere potten.

Ff iets kwijt hoor slecht ? ik oordeel daar niet over prijs is niet de duurste.
Maar ik kijk de filmpje een paar achter een om te kunnen beoordelen en bij de eerst schot gaat er rechts niet zo als het hoort denk ik links zie je duidelijk 2 schotem en midden ook aar rechts niet.
En de laatste schoten zijn drie keer niets komt niet uit zo als die zou moeten
Ik vind als alle efecten wel gaan als het moet een leuke pot maar om nou te lopen schreuwen de pot van 2009 nee zijn genoeg andere potten.

whaha die reactie:wink:
het filmpje is geschoten op de demo bij orthen(denk dat je die bedoeld)
daar schoten ze deze cake van af een beetje schuin lopende veld!
vandaar dat het lijkt dat deze cake niet mooi schiet.
de salutes die zijn idd wel wat minder.
maar dit vind ik persoonlijk tog een van de mooiere cakes:)

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een vette cake. Mooie gevulde lucht. Helder rood en priam afgewerkte boeketten écht een topper! En een salute finale doet het voor mij hoor!

Dit was een uitschieter uit mijn collectie.
Hele mooie 'brocade kings' en mooie diepe blauw rode boeketten.
De ti salute finale is niet veel harder dan de vorige boeketten, maar het is wel degelijk een leuk einde.
Volgend jaar weer:)

Bij deze een straatfilmpje van mij, hij was wel een beetje te breed;).. maar hij viel echt niet tegen!:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb je gelijk in Darksoul.
Ik heb deze cake ook geskipt.
Niet omdat ik hem niet mooi vind, maar ik had een andere cake van Royal op me lijstje staan, die in palm effecten overeen kwam.
Weet even niet welke.. (schaam schaam..)

De reden dat ik deze cake gescipt heb, is vanwege me butget en ik vind het middelte effect niet erg mooi.

Ik heb deze cake gekregen, omdat 2 van de door mij bestelde Royal cakes niet op voorraad waren.

Ondanks dat ik hem vanwege bovenstaande reden heb gescipt, vond ik deze cake erg mooi.
De effecten zijn erg mooi en omdat er in het midden een andere effect is, is deze cake niet standaard.
En daarom vroeg ik me ook af, waarom eigenlijk deze cake geskipt had.
Want in het echt vond vond ik het middelste effect wel mooi.

Kortom een toppertje hoor.:D

Hopelijk heb ik nog een plekje vrij in mijn budget voor deze topper dit jaar.
Ik vind persoonlijk wel dat de knallen op het eind weg gelaten kunnen worden, ze zijn van weinig toegevoegde waarde volgens mij.. (of ze moeten in het echt beduidend beter zijn dan op de film). Bij sommige cakes zijn ze leuk als finale, maar bij deze cake die op zich zelf al veel geweld is voegt het volgens mij weinig toe.
Neemt niet weg dat het een prachtige cake is met een uniek effect!

Prachtige cake. Leuk bedacht deze opzet. Maar die knallen op het eind hadden inderdaad weg gemogen. Doe het goed, of doe het niet. Niets is teleurstellende dan een zwakke salute finale.

Maar ondanks dat, dit is cake dat zijn 42eurotjes meer dan waard is.

Wat is er eigenlijk met die oorspronkelijke Ti-salute finale gebeurt? Vorig jaar had ik deze wel degelijk op het fimpje gezien. Eigenlijk wel jammer.

Back
Bovenaan