Exploding Box

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1410
Artikelnaam: Exploding Box
Bruto Gewicht: 3500 gram
Netto Kruitgewicht: 423 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Blue tail to brocade king, Red tail to red star,
blue star, Silver tail to salute

Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 45,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat een topppertje dit en dat voor onder de 50 euro! Heerlijke W-shape cake met mooie lang hangende brocades...
*past zijn verlanglijstje maar weereens aan :D *

ooowjaaaaa, wat geweldig! Het geld is in notime weg (wat is vuurwerk toch een dure hobby...) maar dan wel op een fantastische manier!

Dit is zeker een cake die mijn voorkeur heeft, prachtige uitwerking, mooie kleurencombinatie en op het eind salutes die écht lekker knallen, daar stonden we gewoon van te kijken. :wink: De prijs erbij vind ik super, nog onder de €50,-, in mijn ogen een topper! :D

Hele mooie cake dit. Ook wel de prijs waar in mijn ogen. Prachtige geluiden, mooie effecten, goede combinatie. Alleen had het einde flash moeten zijn, nu zie je nog van die "strepen" dat vind ik zonde. :wink:

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 41,95 ( de prijs was eerst € 48,25)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt een toppertje hoor, mooie professionele uitwerkingen voor weinig geld!
Ik vind alleen het einde op de filmpjes niet echt spectaculair, maar als de knal echt duidelijk harder is dan de andere in het echt heb ik niets gezegd. Toch is een ding zeker, deze gaat zeker weten met mij mee naar huis!

Echt een fantastische cake ja, afgaande op het filmpje:). Ik heb hem in ieder geval al besteld :).

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

exploding_box.jpg

erg mooie cake hoe vonden jullie hem zelf op de demo overkomen
lijkt mij toch well een topper zo aan de films te zien

Back
Bovenaan