Exclusive Monster Box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8916
Artikelnaam: Exclusive Monster Box
Bruto Gewicht: 18.0kg
Netto kruitgewicht: 3720 gram
Aantal schoten: 400 schoten
Effectomschrijving: Deze box draagt met recht de naam: IMPONEREND! Haal alles in huis met deze spectaculaire 400 shots straatbox. Geniet van de meest unieke effecten. Exclusive by Vuurwerkdiscount
Max. tube diameter:
Kartoneenheid:
Adviesprijs: €159
O.a. te koop bij: Vuurwerkdiscount.nl

vwd_8916_exclusive_monster_boxc2.0_1_.png

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik neem aan 20mm? Door het tempo en de afwisseling is het een redelijke box voor deze prijs.

Filmpje gevonden, lekker knalblokje wel:) Weet iemand nog voor hoeveel je deze kon krijgen destijds met de 25% actie?

Vuurwerkdiscount, deze boxen zijn exclusief voor hun gemaakt;) Rond de 160 normaal ma oktober of november kreeg je 25% korting op alles. Vuurwerkdiscount zit in Vriezeveen, Wierden en Almelo als ik me niet vergis

Beste box hoor, als je dit voor 119 euro koopt haal je echt wel een dikke doos in huis vind ik. Effecten zijn niet het grootst en uiteraard zijn er kwalitatief betere boxen. Maar prijs technisch is deze dik in orde en zou ik hem graag eens proberen.

De effecten komen niet heel goed over. Andere mensen nog ervaring met deze box? Is het van dezelfde kwaliteit als de Pangu 20mm qua burst en spreiding?

Weet iemand of deze dit jaar als compound is?

Voor de bedragen die je nu in webshops ziet is het toch niet echt een miskoop als ik de filmpjes bekijk.

Back
Bovenaan