Evo Bomber [Compound]

Filmpje volgt morgen maar net nieuwe batch gestookt. Presteert echt minimaal zo goed als de oude versie. Kleuren zijn mssn nog wel beter dan in de oude variant. Burst gewoon dikke prima voor 25mm

Vorig jaar de oude dit jaar de nieuwe, ook weer TOP!
Die aantal schoten minder merkte ik niet eens meer op, kleuren een tandje feller en de crackling staarten gingen lekker lang door.

Topper

Gelukkig mogen menignen verschillen. Hier ook de nieuwe batch.
Verschil in burst t.o.v. eerdere jaren is wat mij betreft duidelijk zoals bovenstaande filmpjes ook laten zien.
Geen flopper, maar ook zeker geen topper.

De 2023 versie. Ik vind hem twijfelachtig overkomen. Effecten hebben weinig spreiding, de kleuren daarentegen zijn zeer goed.

Heb de nieuwe nog niet gezien live. Maar als ik de nieuwe 2023 versie vergelijk met de 2020 batch is het toch echt wel een stuk magerder kwa spreiding...

2x Batch 2020:

Maar bij Sjefke vind ik hem weer beter overkomen, voor die 100 euro is dit denk ik geen miskoop. Zeker niet als je voor kleur gaat

Nog nooit de oude batch geschoten, maar vond deze toch wel tegenvallen ten opzichte van de straatfilms die ik heb gezien van de oude batch. Maar zeker geen miskoop, heerlijk tempo en mooie felle kleuren.

Ik kreeg de oude batch (144 shots) als vervanger voor de "Superior Gold" en dat was een uitstekende deal. Hij blies goed door, weinig pauze, grote effecten en harde burst. Had in de loop van het jaar al meer goudbakken besteld en gezien de weersverwachting was het niet erg om 1 goudbak minder te hebben en deze daarvoor in de plaats te krijgen. Raar eigenlijk dat ik deze niet eerder heb genomen. Mocht dit jaar bij 1 van mijn punten de 144 sh versie staan, dan pak ik die zeker weer mee.

De 100 shots lijkt op de filmpjes heel iets minder te zijn, maar voor een goede prijs waag ik misschien een gokje.

Vond het een mooie compound. Maar mocht van mij een tikkeltje langzamer. In ieder geval de eerst 3 cakes.

Hij is zo inderdaad wel van korte duur. Toch wel een gave bak. De kleuren zijn top en de uitwerking ziet er ook prima uit.

Back
Bovenaan